loading...

دانلود موزیک درخواستی

به زمانی که مجبت (مرضیه) ,به زمانی که مجبت (مرضیه) کیفیت عالی,تکست آهنگ به زمانی که مجبت (مرضیه) ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل به زمانی که مجبت (مرضیه) ,دانلود آهنگ

حسین بازدید : 355 پنجشنبه 17 فروردین 1396








آهنگ به زمانی که مجبت (مرضیه) مرضیه ljk Hik'ihd lvqdi

 به زمانی که محبت شده همچون افسانه
به دیاری که نیابی خبری از جانانه
دل رسوا دگر از من تو چه خواهی دیوانه

از آواز دلم زمزمه ی ساز دلم من به فغانم
ای دل چه بگویم وز شررت چه بگویم حیرانم

تو همان شرری که خرمن جان من بسوزی
تو که با نگهی به جان من شعله برفروزی

تو که از صنمی ندیده ای روی آشنایی
ز چه رو دل من تو اینچنین کشته وفایی

تا تو همدم شب های منی


شب ها شاهد تب های منی


همچون آتشی شعله میکشی
شمع هر انجمنی

ای دل ز تو ما را چه نصیبی بود
گشتم ز تو رسوا چه فریبی بود

غم های جهان را تو خریداری
آخر تن ما را چه شکیبی بود

به کجا به کجا بریم ای دل رسوا
به کجا ای دل رسوا
نکنی تو چرا پروا تو چرا پروا

به زمانی که محبت شده همچون افسانه
به دیاری که نیابی خبری از جانانه
دل رسوا دگر از من تو چه خواهی دیوانه
دیوانه دیوانه





http://www.iransong.com/







برچسب ها به زمانی که مجبت (مرضیه) به زمانی که مجبت (مرضیه) کیفیت عالی تکست آهنگ به زمانی که مجبت (مرضیه) کد آهنگ پیشواز ایرانسل به زمانی که مجبت (مرضیه) دانلود آهنگ جدید به زمانی که مجبت (مرضیه) کیفیت 320 تکست نایس به زمانی که مجبت (مرضیه) دانلود موزیک ویدیو به زمانی که مجبت (مرضیه) متن آهنگ به زمانی که مجبت (مرضیه) دانلود آهنگ به زمانی که مجبت (مرضیه) فروردین 96 کد آهنگ جدید به زمانی که مجبت (مرضیه) دانلود آهنگ با لینک مستقیم به زمانی که مجبت (مرضیه) متن و دانلود آهنگ جدید Hik' [ndnhd;s khds کد موزیک جدید به زمانی که مجبت (مرضیه) دانلود ترانه به زمانی که مجبت (مرضیه) دانلود آهنگ جدید تکست نایس به زمانی که مجبت (مرضیه) دانلود آهنگ به زمانی که مجبت (مرضیه) سایت ایکس نایس دانلود آهنگ به زمانی که مجبت (مرضیه) کیفیت عالی دانلود آهنگ های جدید کیفیت 320 کد موزیک به زمانی که مجبت (مرضیه)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو