loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود اهنگ فصل نا امیدی اصفهانی,    دانلود آهنگ آسیمه سر محمد اصفهانی با کیفیت320,    اهنگ کامل اسیمه سر اصفهانی,    دانلود آهنگ آسیمه

حسین بازدید : 85 دوشنبه 11 تیر 1397


,    دانلود اهنگ فصل نا امیدی اصفهانی
,    دانلود آهنگ آسیمه سر محمد اصفهانی با کیفیت320
,    اهنگ کامل اسیمه سر اصفهانی
,    دانلود آهنگ آسیمه سر محمد اصفهانی با کیفیت بالا
,    دانلود آهنگ آسیمه سر محمد اصفهانی با کیفیت 320
,    دانلوداهنگ اسیمه سرازمحمداصفهانی
,    متن شعر من ره به خلوت عشق هرگز نبرده بودم
,    آکورد آسیمه سر محمد اصفهانی
,    دانلود آلبوم نون و دلقک از محمد اصفهانی
,   

http://bia4music.org/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF-%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%A2%D8%B3%DB%8C%D9%85%D9%87-%D8%B3%D8%B1/

 

دانلود آهنگ محمد اصفهانی بنام آسیمه سر

متن اهنگ آسیمه سر محمد اصفهانی

زینگونه ام که در غم غربت شکیب نیست
گر سر کنم شکایت هجران غریب نیست
جانم بگیر و صحبت جانانه ام ببخش
کز جان شکیب هست وز جانان شکیب نیست
گمگشته ی دیار محبت کجا رود
نام حبیب هست و نشان حبیب نیست
عاشق منم که یار به حالم نظر نکرد
ای خواجه درد هست و لیکن طبیب نیست
آسیمه سر رسیدی
از غربت بیابان
دلخسته دیدمت در
آوار خیس باران
وا مانده در تبی گنگ
ناگه به من رسیدی
من خود شکسته از خود
در فصل نا امیدی
در برکهء دو چشمت
نه گریه و نه خنده
گم کرده راه شب را
سرگشته چون پرنده
من ره به خلوت عشق
هر گز نبرده بودم
پیدا نمیشدی تو
شاید که مرده بودم
پیدا نمیشدی تو
شاید که مرده بودم
من با تو خو گرفتم
از خنده ات شکفتم
چشم تو شاعرم بود
تا این ترانه گفتم
در خلوت سرایم
یک باره پر کشیدی
آن گاه ای پرنده
بار دگر پریدی
در خلوت سرایم
یک باره پر کشیدی
آن گاه ای پرنده
بار دگر پریدی

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )







برچسب ها دانلود اهنگ فصل نا امیدی اصفهانی دانلود آهنگ آسیمه سر محمد اصفهانی با کیفیت320 اهنگ کامل اسیمه سر اصفهانی دانلود آهنگ آسیمه سر محمد اصفهانی با کیفیت بالا دانلود آهنگ آسیمه سر محمد اصفهانی با کیفیت 320 دانلوداهنگ اسیمه سرازمحمداصفهانی متن شعر من ره به خلوت عشق هرگز نبرده بودم آکورد آسیمه سر محمد اصفهانی دانلود آلبوم نون و دلقک از محمد اصفهانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو