loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود اهنگ چی بگم از دست تو ای روزگار,    دانلوداهنگ امیددلخوشی,    دانلود آهنگ دلخوشی امید با کیفیت 320,    متن آهنگ دلخوشی امید,&nbs

حسین بازدید : 51 سه شنبه 12 تیر 1397



,    دانلود اهنگ چی بگم از دست تو ای روزگار
,    دانلوداهنگ امیددلخوشی
,    دانلود آهنگ دلخوشی امید با کیفیت 320
,    متن آهنگ دلخوشی امید
,    دانلود آهنگ دلخوشی هامو بگیر امید
,    دانلود اهنگ امید ای فلک بر سر من
,    دانلود آهنگ روزگار امید با کیفیت 320
,    امید دلخوشی ویکی صدا
,    دانلود اهنگ دلخوشی
,   

متن آهنگ

چی بگم از دست تو ای روزگار ای که در نا پایداری پایدار

دیگه دستت رو بذار تو دست من به تو چی می رسه از شکست من

آهنگ دلخوشی از امید

ازم آرام رو بگیر راحت دنیام رو بگیر از لبم جامو بگیر و دلخوشی هام رو بگیر

اما احساسی که من بهش دارم ازم نگیر اما احساسی که من بهش دارم ازم نگیر

آهنگ دلخوشی از امید

اگه گنجی سر رامه جلوی رامو بگیر اگه دنیا همه کامه همه دنیامو بگیر و دلخوشی هام رو بگیر

اما احساسی که من بهش دارم ازم نگیر

آهنگ دلخوشی از امید

ای فلک بر سر من یه دنیا منت بگذار واسه عاشق شدنم بازم یه فرصت بگذار

تو دیار بی کسی در نمیاد باز نفسم من گذشتم از خودم برای اون دلواپسم..

ازم آرام رو بگیر راحت دنیام رو بگیر از لبم جامو بگیر و دلخوشی هام رو بگیر

اما احساسی که من بهش دارم ازم نگیر اما احساسی که من بهش دارم ازم نگیر

دکلمـــــــــــــــه

بخدا التماس کردم .. .بخدا التماس کردم .. تا چرخ روزگار را بر وفق مراد تو بچرخاند 

تا الهه ی عشق از حمایت من روی برنگرداند

من دریا و زمین و آسمان و ستاره را به حرمت شکوه عشق تو تقدیس میکنم..

 

nakaman.net/1069/دانلود-آهنگ-دلخوشی-از-امید.html







برچسب ها دانلود اهنگ چی بگم از دست تو ای روزگار دانلوداهنگ امیددلخوشی دانلود آهنگ دلخوشی امید با کیفیت 320 متن آهنگ دلخوشی امید دانلود آهنگ دلخوشی هامو بگیر امید دانلود اهنگ امید ای فلک بر سر من دانلود آهنگ روزگار امید با کیفیت 320 امید دلخوشی ویکی صدا دانلود اهنگ دلخوشی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو