loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    ,    دانلود اهنگ ببخش پیش تو روسیاهم,    دانلود آهنگ پیش تو روسیاهم,    دانلود آهنگ معین بنام گناه,    دانلود اهنگ پیش ت

حسین بازدید : 147 شنبه 23 تیر 1397


,   
,    دانلود اهنگ ببخش پیش تو روسیاهم
,    دانلود آهنگ پیش تو روسیاهم
,    دانلود آهنگ معین بنام گناه
,    دانلود اهنگ پیش تو رو سیاهم
,    معین آهنگ تو بودی من نبودم
,    دانلود آهنگ پیش تو رو سیاهم گناه از معین
,    دانلود آهنگ پیش تو روسیاهم از معین
,    دانلود آهنگ گناه معین 320
,    آهنگ معین پیش توروسیاهم

http://nakaman.net/15639/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%BE%DB%8C%D8%B4-%D8%AA%D9%88-%D8%B1%D9%88-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D9%87%D9%85-%DA%AF%D9%86%D8%A7%D9%87-%D9%85%D8%B9%DB%8C%D9%86.html

متن آهنگ

پیش تو رو سیاهم تو بگذر از گناهم

ندامت و تو دیدی تو عالم نگاهم

تو خواستی من نخواستم با هم باشند دلامون

نشستی من نشستم به پای لحظه هامون

آهنگ پیش تو رو سیاهم ( گناه ) معین

تو بودی من نبودم دیوونه مثل مجنون

تو موندی من نموندم به پای عهد و پیمون

نمی شه باور من کنار من نشستی

کسی که می پرستم تو بودی و تو هستی

آهنگ پیش تو رو سیاهم ( گناه ) معین

نمیشه باور من هنوزبه پام نشستی

چشاتو رو بدیهام تو عاشقونه بستی

نمیشه باور من که با تو من چه کردم

کی داشت خبر که یکروز پیش تو برمی گردم

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود اهنگ ببخش پیش تو روسیاهم دانلود آهنگ پیش تو روسیاهم دانلود آهنگ معین بنام گناه دانلود اهنگ پیش تو رو سیاهم معین آهنگ تو بودی من نبودم دانلود آهنگ پیش تو رو سیاهم گناه از معین دانلود آهنگ پیش تو روسیاهم از معین دانلود آهنگ گناه معین 320 آهنگ معین پیش توروسیاهم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو