loading...

دانلود موزیک درخواستی

 آقا دوست دارم آقا تویی برام دنیاآقای خونه آقا دوست دارم آقادیوونتم آقا خدا میدونهتا که بیای خونه دلم پریشونهمثل یه دیوونه انگار تو زندونهوقتی هستی خونه خونه گلستونهلبام یه پیمونه چشام یه میخونهآ

حسین بازدید : 153 جمعه 29 تیر 1397

 آقا دوست دارم آقا تویی برام دنیا
آقای خونه آقا دوست دارم آقا
دیوونتم آقا خدا میدونه
تا که بیای خونه دلم پریشونه
مثل یه دیوونه انگار تو زندونه


وقتی هستی خونه خونه گلستونه
لبام یه پیمونه چشام یه میخونه
آ آ آ آ....

آقا دوست دارم آقا تویی برام دنیا
دیوونتم خدا میدونه
مثل جام بلور میشکنه زیر پات 
وقتی که میپیچه تو خونه خنده هات
آب میشه توی آفتاب از برق دو چشمات



مثل برف زمستون دلم توی دستات

آقا فداتم همیشه خاک پاتم
تو آفتاب و من سایه هر جا باشی باهاتم
تو اخم و تو خنده هاتم
آقا دوست دارم آقا







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو