loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    متن آهنگ یوسف زمانی وای دلم رفت,    دانلود آهنگ یوسف زمانی زخم عاشقی,    متن اهنگ زخم عاشقی یوسف زمانی,    زخم عاشقی نمیدونی چه زخم دلخ

حسین بازدید : 115 سه شنبه 02 مرداد 1397



,    متن آهنگ یوسف زمانی وای دلم رفت
,    دانلود آهنگ یوسف زمانی زخم عاشقی
,    متن اهنگ زخم عاشقی یوسف زمانی
,    زخم عاشقی نمیدونی چه زخم دلخراشیه
,    دیگه دلت نمیخواد عاشقی کنی
,    دانلود آهنگ زخم عشق از یوسف زمانی
,    دانلود اهنگ از یجا فقط میشینی تنهایی روزاتو شب کنی
,    یوسف زمانی گوش کن عشقم
,    یوسف زمانی ادعا
,    دانلود آهنگ از اونی ضربه میخوری که فکرشم نمیکنی
,   

http://www.faratext.com/13437/lyrics-%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%88%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D9%84%D9%85-%D8%B1%D9%81%D8%AA-%DB%8C%D9%88%D8%B3%D9%81-%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C.html

متن آهنگ وای دلم رفت یوسف زمانی
Lyrics Music Yousef Zamani Vay Delam Raft

متن آهنگ وای دلم رفت یوسف زمانی

 

ترانه و شعر آهنگ وای دلم رفت یوسف زمانی

اگه از من بپرسن میگم عشق یعنی تو دیگه واسه منه دیوونه بدون خودتو
سخته تو رو ندیدن نه بی تو جایی نمیرم همه احساسمو دیدن
وای اگه مال من شی باید ماله من شی پس چی نه هر چی تو بگی

تو بگی بمیر میمیرم کار سختی که نیست هیشکی دلش عینه تو اینجوری یه دریا که نیست
تو بگو خودم برات دنیا رو گل میکنم نمیدونم چرا میبینمت هل میکنم

تو بگی بمیر میمیرم کار سختی که نیست هیشکی دلش عینه تو اینجوری یه دریا که نیست
تو بگو خودم برات دنیا رو گل میکنم نمیدونم چرا میبینمت هل میکنم

تکست آهنگ وای دلم رفت یوسف زمانی

وای دلم رفت دلی که واسه تو میکنه ضعف نکن اینجوری با من اینجوری من میرم از دست
ای وای دست دست نکنیا به کسی نگاه نکنیا وقتی نیستم خودتو تو دله کسی جا نکنیا

تو بگی بمیر میمیرم کار سختی که نیست هیشکی دلش عینه تو اینجوری یه دریا که نیست
تو بگو خودم برات دنیا رو گل میکنم نمیدونم چرا میبینمت هل میکنم

تو بگی بمیر میمیرم کار سختی که نیست هیشکی دلش عینه تو اینجوری یه دریا که نیست
تو بگو خودم برات دنیا رو گل میکنم نمیدونم چرا میبینمت هل میکنم

وای دلم رفت دلی که واسه تو میکنه ضعف نکن اینجوری با من اینجوری من میرم از دست
ای وای دست دست نکنیا به کسی نگاه نکنیا وقتی نیستم خودتو تو دله کسی جا نکنیا

تو بگی بمیر میمیرم کار سختی که نیست هیشکی دلش عینه تو اینجوری یه دریا که نیست
تو بگو خودم برات دنیا رو گل میکنم نمیدونم چرا میبینمت هل میکنم

**







برچسب ها متن آهنگ یوسف زمانی وای دلم رفت دانلود آهنگ یوسف زمانی زخم عاشقی متن اهنگ زخم عاشقی یوسف زمانی زخم عاشقی نمیدونی چه زخم دلخراشیه دیگه دلت نمیخواد عاشقی کنی دانلود آهنگ زخم عشق از یوسف زمانی دانلود اهنگ از یجا فقط میشینی تنهایی روزاتو شب کنی یوسف زمانی گوش کن عشقم یوسف زمانی ادعا دانلود آهنگ از اونی ضربه میخوری که فکرشم نمیکنی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو