loading...

دانلود موزیک درخواستی

  دانلود آهنگ سلام لیدی سلام بیبی دلم تنگه الان برات خیلی برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید متن آهنگ: سلام لیدی سلام بیبی دلم تنگه الان برات خیلی میشه رو واتس آپ تصویر بدی بابام خ

حسین بازدید : 345 دوشنبه 12 اسفند 1398

 

دانلود آهنگ سلام لیدی سلام بیبی دلم تنگه الان برات خیلی

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ:

سلام لیدی سلام بیبی دلم تنگه الان برات خیلی

میشه رو واتس آپ تصویر بدی بابام خونم الان وقتش که نیست

بریم بیرون بریم حله

پس زود زنگ بزن که اکیپ جمع شه

 

یعنی دوستام میگن که دوستاتو بیاری

اوکی ولی نری تو لوساشو بیاری

در ضمن ما باید مارال بریم

مارال کیه جایی که باحال میشیم

اینا میخوان که میکاپ کنن

ما رو هی تیغ بزننو هی حال کنن

ولی ماها مار خوردیمو افعی شدیم 

دوست داریم با پلنگا تفریح کنیم

 

لينک دانلود مستقيم

حجم:1.38مگابايت

 

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ سلام لیدی سلام بیبی دلم تنگه الان برات خیلی دانلود آهنگ سلام لیدی سلام بیبی دانلود آهنگ میشه رو واتس آپ تصویر بدی آهنگ میشه رو واتس آپ تصویر بدی دانلود آهنگ پس زود زنگ بزن که اکیپ جمع شه آهنگ پس زود زنگ بزن که اکیپ جمع شه دانلود آهنگ یعنی دوستام میگن که دوستاتو بیاری دانلود اهنگ سلام لیلی سلام بیبی دلم تنگه برات خیلی دانلود اهنگ سلام بیبی دلم تنگه برات الان خیلی آهنگ سلام بیبی دلم تنگه برات الان خیلی دانلود اهنگ سلام بیبی دلم تنگه برات خیلی خواننده اهنگ سلام لیدی سلام بیبی سلام لیدی سلام بیبی دلم تنگ برات خیلی دانلود اهنگ سلام بیبی سلام لیلی دلم تنگ شده برات خیلی دانلود اهنگ الو سلام لیدی سلام بیبی در ضمن ما باید مارال بریم دانلود آهنگ در ضمن ما باید مارال بریم دانلود آهنگ ولی ماها مار خوردیمو افعی شدیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو