loading...

دانلود موزیک درخواستی

به هرکه دل بستم بلای جانم شد نه چاره ساز آمد نه هم زبانم شدتو هم اگر روزی کنی فراموشمز ساغر هستی شراب غم نوشمبیا که من بی تو چو شمع خاموشم بیا که بار غم نشسته بر دوشمبه هرکه دل بستم بلای جان

حسین بازدید : 10321 شنبه 06 مرداد 1397

به هرکه دل بستم بلای جانم شد 
نه چاره ساز آمد نه هم زبانم شد
تو هم اگر روزی کنی فراموشم
ز ساغر هستی شراب غم نوشم
بیا که من بی تو چو شمع خاموشم 
بیا که بار غم نشسته بر دوشم
به هرکه دل بستم بلای جانم شد
نه چاره ساز آمد نه هم زبانم شد
تو هم اگر روزی کنی فراموشم


ز ساغر هستی شراب غم نوشم
بیا که من بی تو چو شمع خاموشم
بیا که بار غم نشسته بر دوشم
یا به آشیان من پر بگشا


یا شبی به روی من در بگشا
لب به خنده چون ساغر بگشا
خدا تو را دور از بلا نگهدارد
تو را برای من خدا نگهدارد
جهان بسوزد این نوای جان سوزی که در سخن دارم 
حدیث غم گوید ره جنون پوید دلی که من دارم
گر چراغ وفا در دل تو بمیرد
آه پر شررم دامن تو بگیردبه خدا 
یا به آشیان من پر بگشا 
یا شبی به روی من در بگشا
لب به خنده چون ساغر بگشا 
خدا تو را دور از بلا نگهدارد
تو را برای من خدا نگهدارد







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو