loading...

دانلود موزیک درخواستی

, دانلود آهنگ بردیا به نام دوست دارم , دانلود اهنگ قدیمی بردیا دوست دارم , دانلود اهنگ قدیمی بهترین ترانه بردیا , دانلود آهنگ دوست دارم توی دنیاتورودارم ازبردی

حسین بازدید : 117 سه شنبه 23 مرداد 1397


,    دانلود آهنگ بردیا به نام دوست دارم
,    دانلود اهنگ قدیمی بردیا دوست دارم
,    دانلود اهنگ قدیمی بهترین ترانه بردیا
,    دانلود آهنگ دوست دارم توی دنیاتورودارم ازبردیا
,    دانلود آهنگ دوست دارم تو این دنیا تورو دارم
,    اهنگ قدیمی بهترین ترانه از بردیا
,    اهنگ بهترین ترانه رومن از چشای تو میسازم
,    دانلود اهنگ بردیا بنام دوست دارم
,    اهنگ بهترین ترانه رومن از بردیا
,   

http://www.jenabmusic.com

دانلود اهنگ جدید بردیا بهترین ترانه

دانلود اهنگ جدید بردیا بهترین ترانه با لینک مستقیم و پخش آنلاین

(Download New Music Bardia Behtarin Taraneh (Club Mix

از جناب موزیک با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

بهترین ترانه رو من از چشای تو میسازم

تو قمار زندگیمون تو نباشی من میبازم

اگه باشی در کنارم با تو من مالک دنیام

بیخیال غربت و غم بیخیال نور فردام

بهترین ترانه

متن اهنگ بردیا بهترین ترانه

بهترین ترانه رو من از چشای تو میسازم

تو قمار زندگیمون تو نباشی من میبازم

اگه باشی در کنارم با تو من مالک دنیام

بیخیال غربت و غم بیخیال نور فردام

دوست دارم دوست دارم توی دنیام تو رو دارم

دوست دارم دوست دارم توی دنیام تو رو دارم

مث آسمون که تنها امیدش چند تا ستاره س

دیدن برق نگاهت واسه من عمر دوباره س

هر سر انگشت تو یعنی قصه ی خوب نوازش

هر نگاه عاشق تو غزل آبیه خواهش

جاده های مهربونی میگذره از تو نگاهت

روشنه شبای تارم با خیال روی ماهت

جاده های مهربونی میگذره از تو نگاهت

روشنه شبای تارم با خیال روی ماهت

دوست دارم دوست دارم توی دنیام تو رو دارم

دوست دارم دوست دارم توی دنیام تو رو دارم

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود آهنگ بردیا به نام دوست دارم دانلود اهنگ قدیمی بردیا دوست دارم دانلود اهنگ قدیمی بهترین ترانه بردیا دانلود آهنگ دوست دارم توی دنیاتورودارم ازبردیا دانلود آهنگ دوست دارم تو این دنیا تورو دارم اهنگ قدیمی بهترین ترانه از بردیا اهنگ بهترین ترانه رومن از چشای تو میسازم دانلود اهنگ بردیا بنام دوست دارم اهنگ بهترین ترانه رومن از بردیا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو