loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    متن اهنگ سحر دختر نازم,    دانلود آهنگ سحر دختر نازم ریمیکس,    ریمیکس آهنگ سحر دختر نازم,    دانلود ریمیکس سحر دختر نازم,  &

حسین بازدید : 590 دوشنبه 29 مرداد 1397


,    متن اهنگ سحر دختر نازم
,    دانلود آهنگ سحر دختر نازم ریمیکس
,    ریمیکس آهنگ سحر دختر نازم
,    دانلود ریمیکس سحر دختر نازم
,    آهنگ دختر نازم
,    کلیپ سحر دختر نازم از مهستی
,    سحر دختر نازم مهستی دانلود
,    كليپ اصلى سحر دختر نازم
,    سحر دختر مهستی
,   

http://www.topforum.ir/threads/79286/

 

سحر دختر نازم تویی غنچه ی بازم

گل خوشگل و زیبا همه رازو نیازم

دلم تنگه برایت

برای اون صدایت

تو گوشامه همیشه

صدای خنده هایت

سحر دختر نازم تویی غنچه ی بازم

گل خوشگل و زیبا همه رازو نیازم

حالا افتاده ای اونور دنیا

منم اینور دنیا

تو این شهرو تو اون شهر

شدم غمگینو تنها

شدم غمگینو تنها



حالا افتاده ای اونور دنیا

منم اینور دنیا

تو این شهرو تو اون شهر

شدم غمگینو تنها

شدم غمگینو تنها



سحر دختر نازم تویی غنچه ی بازم

گل خوشگل و زیبا همه رازو نیازم

منم اینور دنیا

تو این شهرو تو اون شهر

شدم غمگینو تنها

شدم غمگینو تنها

منم اینور دنیا

تو این شهرو تو اون شهر

شدم غمگینو تنها

شدم غمگینو تنها

سحر دختر نازم تویی غنچه ی بازم

گل خوشگل و زیبا همه رازو نیازم







برچسب ها متن اهنگ سحر دختر نازم دانلود آهنگ سحر دختر نازم ریمیکس ریمیکس آهنگ سحر دختر نازم دانلود ریمیکس سحر دختر نازم آهنگ دختر نازم کلیپ سحر دختر نازم از مهستی سحر دختر نازم مهستی دانلود كليپ اصلى سحر دختر نازم سحر دختر مهستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو