loading...

دانلود موزیک درخواستی

متن آهنگ منکه سفر نرفته بودم  فقط با تو قهر بودم چرا رفت اخ چجوری باور کنم  پارچه های مشکیه رو درتون مال توه من چجور نگاه کنم اسمی ک روی پارچه هاس اسمه توه منکه سفر نرفته بودم فقط باه

حسین بازدید : 69 جمعه 31 خرداد 1398

متن آهنگ

منکه سفر نرفته بودم 

فقط با تو قهر بودم

چرا رفت

اخ چجوری باور کنم 

پارچه های مشکیه رو درتون مال توه

من چجور نگاه کنم اسمی ک روی پارچه هاس اسمه توه

منکه سفر نرفته بودم فقط باهات قهر بودم

باز کن چشمات گلم من فقط قهر بودم

مگه میشه کسی ک مرده بیاد ی بار دیگه*

*مال من شه مال من شه

 

نره از پیشم همیشه

گفته بودش نمیرم  میمونم پیشت همیشه

ولی روزگارنذاشت ک بمونه پِشم همیشه

قربون گریه هاتون از بغضتون دلم پره

وقی ک گریه اش میگیره  غصه هاش کی بخوره

چرا وقتی میبردیدش  بعده برگشت ندارید

مگه هرکه بره سفر از اون میشن یه بی خبر….. 

دانلود آهنگ با کیفیت

 

http://nakaman1.ir/







برچسب ها دانلود آهنگ کمیاب دانلود ریمیکس سفر از محمد محمدی دانلود آهنگ درخواستی متن آهنگ سفر از محمد محمدی دانلود آهنگ سفر از محمد محمدی بیکلام Download New Music کد پیشواز همراه اول سفر از محمد محمدی کد پیشواز ایرانسل سفر از محمد محمدی دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ نایاب دانلود آهنگ سفر از محمد محمدی دانلود آهنگ دانلود آهنگ سفر از محمد محمدی کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو