loading...

دانلود موزیک درخواستی

دلی دارم بلای عشق و دیده مصیبتهای دنیا رو کشیده بمیرم من واسه اون دل شکسته که چون من خیری از دنیا ندیده من از این شب شب هجران چه گویم از این گردونه گردون چه گویم تو که چشمات طبیب درد من نیست من از در

حسین بازدید : 4331 چهارشنبه 31 مرداد 1397

دلی دارم بلای عشق و دیده
مصیبتهای دنیا رو کشیده
بمیرم من واسه اون دل شکسته
که چون من خیری از دنیا ندیده

من از این شب شب هجران
چه گویم
از این گردونه گردون چه گویم


تو که چشمات طبیب درد من نیست
من از دردای بی درمون چه گویم

غم و دردو پریشونیم از اینه
که میدونم جدایی در کمینه
هزارون غم زدن خنجر به جونم
چه گویم کار این دنیا همینه

در دلم ابر تو میبارد عشق
سینه ام داغ تو را دارد عشق
باورم نیست کسی از غم تو
دل دیوانه نیازارد عشق
باورم نیست کسی زخم تو را
بر دل خون شده نگذارد عشق
آن غریقم که نترسد از موج
تن به دریای تو بسپارد عشق

 

http://www.cloob.com/u/taghbostan/125066806







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو