loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود آهنگ ریمیکس حامد همایون عاشق شدم رفت,    دانلود اهنگ ریمیکس عاشق شدم رفت,    ریمیکس اهنگ عاشق شدم رفت از حامد همایون,    اهنگ عا

حسین بازدید : 83 شنبه 03 شهریور 1397


,    دانلود آهنگ ریمیکس حامد همایون عاشق شدم رفت
,    دانلود اهنگ ریمیکس عاشق شدم رفت
,    ریمیکس اهنگ عاشق شدم رفت از حامد همایون
,    اهنگ عاشق شدم رفت ریمیکس
,    ریمیکس اهنگ عاشقانه حامد همایون
,    ریمیکس حامد همایون من عاشقم یا تو
,    دانلود ریمیکس آهنگ حس عاشقی حامد همایون
,    ریمیکس عاشقانه حامد همایون
,    دانلود ریمیکس اهنگ عاشقانه حامد همایون

چیکه چیکه نمنمک رو گونه هات ، قطره قطره داره بارون میزنه

این هوا جون میده واسه عاشقی ، وقتی بارون توی تهرون میزنه

وا کنی دستُ ببندی چشمتو ، چند تا آهنگ قدیمی از بَری

آخ چه کیفی میده توی این هوا ، با صدات هوش از سر من میبری

عاشق شدم رفت دیوونه تم ، بارونی ام طوفانی ام ویرونه تم

عاشق شدم رفت بد حالیه ، هر شب تو دستام جای دستت خالیه

متن ریمیکس عاشق شدم رفت از حامد همایون

Hamed Homayoun – Ashegh Shodam Raft – Remix DJM6 And Sajad Ghol

سر رو شونه چشم بسته خنده های بی بهوونه ، هی نگام کن شر و شیطون زیر چشمی دلبرونه

دلدلای نوجونی عشق اول صاف و ساده ، کوچه پس کوچه شهرُ گز کنیم پای پیاده

چیکه چیکه نمنمک رو گونه هات ، قطره قطره داره بارون میزنه

این هوا جون میده واسه عاشقی ، وقتی بارون توی تهرون میزنه

وا کنی دستُ ببندی چشمتو ، چند تا آهنگ قدیمی از بَری

آخ چه کیفی میده توی این هوا ، با صدات هوش از سر من میبری

عاشق شدم رفت دیوونه تم ، بارونی ام طوفانی ام ویرونه تم

عاشق شدم رفت بد حالیه ، هر شب تو دستام جای دستت خالیه

عاشق شدم رفت دیوونه تم ، بارونی ام طوفانی ام ویرونه تم

عاشق شدم رفت بد حالیه ، هر شب تو دستام جای دستت خالیه

 

Hamed Homayoun – Ashegh Shodam Raft – Remix DJM6 And Sajad Ghol

 


https://mizbanmusic.com/hamed-homayoun-ashegh-shodam-raft-remix-djm6-and-sajad-ghol/

https://sevin-music.com/

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 







برچسب ها دانلود آهنگ ریمیکس حامد همایون عاشق شدم رفت دانلود اهنگ ریمیکس عاشق شدم رفت ریمیکس اهنگ عاشق شدم رفت از حامد همایون اهنگ عاشق شدم رفت ریمیکس ریمیکس اهنگ عاشقانه حامد همایون ریمیکس حامد همایون من عاشقم یا تو دانلود ریمیکس آهنگ حس عاشقی حامد همایون ریمیکس عاشقانه حامد همایون دانلود ریمیکس اهنگ عاشقانه حامد همایون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو