loading...

دانلود موزیک درخواستی

اینجا همه چى هستش برا منه بى جنبه که به هیچى نه نمیگم نه نمیگم ولى باید رفت تا خستگیم در ره باید رفت نپرسیدم برا چى رفت کاش بر نمیگشت چون اون روزا دیگه برنمیگرده  باید رفت او

حسین بازدید : 89 جمعه 09 شهریور 1397

اینجا همه چى هستش برا منه بى جنبه

که به هیچى نه نمیگم

نه نمیگم ولى باید رفت

تا خستگیم در ره باید رفت

نپرسیدم برا چى رفت کاش بر نمیگشت

چون اون روزا دیگه برنمیگرده

 

باید رفت اون روزا دیگه بر نمیگرده باید رفت

حرفاتو میخورى شبا به جاىه شام

دستت خون شده فقط آزه با چشام

چند وقته بودنت عه رویه عادته

رفتنم بهتره نبودت راحته

خونه سوتو کور بدون سر صدا

داره برف میاد زل زدى به رد پام

دستاتو ول کردم یه دفعه گم شدى

جات دیگه خالى نیست که بیاى پر کنیش

پس باید رفت آخر سر با حسرت باید رفت

اگه رفت لیتو از پیشت نگو حیف شد نتیجه

گفتم من کیف کن همیشه

بکن تو عشقو از ریشه

چتو سرگیجه بگو هى گل نپیچه

ادا در میارى بودى از کى هنر پیشه

فقط بگم تو کرکترم ندارم من کلک یه کم

گفتى به درک برم تنگ نمیشه نمک دلم

منم باختم دادم سوخت نزن باز زنگ

همش با فن حالم خوب کنن تا شب

شل شده پیچو مهرش رسیده اینجا موقعش

خدافظ کلی خاطره خدافظ ریسکا و خشم

خوشحالم نمیبینم اسمت رو موبایلم

بیخیال وایب بد فقط حسه خوبو پایم آه

اینجا همه چى هستش برا منه بى جنبه

که به هیچى نه نمیگم

نه نمیگم ولى باید رفت

تا خستگیم در ره باید رفت

نپرسیدم برا چى رفت کاش بر نمیگشت

چون اون روزا دیگه برنمیگرده

باید رفت اون روزا دیگه بر نمیگرده باید رفت

شعر آهنگ جدید بهزاد لیتو و وانتونز باید رفت

این کتابو باید بستو نوشت از اول و

اینقد با حسرت ورق نزن هر صفحه رو

شدى لاغرتر تو باز رو مغزم ندو

چون باید رفت کجاشو از من نپرسو

با هرکى رفتى بگو کورى اکسمه

پز بده مخاطبه موزیکش منه

زنگ بزن صدامو از پشت گوشیت بشنوه

حالمم بپرس ولى بحثو زورى کش نده

برات اینجورى بهتره برات اینجورى بهتره

نپرسیدم برا چى رفتش کاش بر نمیگشت

بحث که میکردیم بس نمیکرد

نه ببین اون روزامون دیگه برنمیگرده

باید رفت اونروزا دیگه بر نمیگرده باید رفت

لبت سر تنت سرد سرت عینه دمت گرم

شررت مثل غمت کم نگیره پرت به پر من پره من

نگیره پرت به پره من نگیره پرت به پره من

لبت سر تنت سرد سرت عینه دمت گرم

شررت مثله غمت کم نگیره پرت به پر من لبت سر

 

http://www.jenabmusic.com







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو