دانلود آهنگ محسن چاوشی بغض
Download Music Mohsen Chavoshi Boghz

آهنگ محسن چاوشی بنام بغض

بغض نشسته تو گلوم وقتی نشستی روبه روم

ترانه : حسین صفا + موزیک : محسن چاوشی

تنظیم : محمدرضا آهاری

دانلود آهنگ محسن چاوشی بغض

 

متن آهنگ بغض از محسن چاوشی

چی بگم از کجا بگم
دردمو با کیا بگم

بهتره که دم نزنم
حرفی از عشقم نزنم

از عشقی که گم شد و رفت
عاشق مردم شد و رفت

عشقی که بی فروغ نبود
برای من دروغ نبود

بغض نشسته تو گلوم
وقتی نشستی روبه روم

من از خودم چرا بگم
می خوام از اون چشا بگم

خیره تو چشم مست تو
دست میدم به دست تو

دل از زمونه می کنم
حرف دلم رو می زنم

چه حالتی داره چشات
نرگس بیمار چشات

چشم تو خوابم می کنه
Cheshme To Khabam Mikone

مست و خرابم می کنه
Masto Kharabam Mikone

چه حالتی داره چشات
نرگس بیمار چشات

چشم تو خوابم می کنه
Cheshme To Khabam Mikone

مست و خرابم می کنه
Masto Kharabam Mikone

چه حالتی داره چشات
نرگس بیمار چشات

چشم تو خوابم می کنه
Cheshme To Khabam Mikone

مست و خرابم می کنه
Masto Kharabam Mikone

چه حالتی داره چشات
نرگس بیمار چشات

چشم تو خوابم می کنه
Cheshme To Khabam Mikone

مست و خرابم می کنه
Masto Kharabam Mikone

ترانه آهنگ بغض از محسن چاوشی

چی بگم از کجا بگم
دردمو با کیا بگم

بهتره که دم نزنم
حرفی از عشقم نزنم

از عشقی که گم شد و رفت
عاشق مردم شد و رفت

عشقی که بی فروغ نبود
برای من دروغ نبود

بغض نشسته تو گلوم
وقتی نشستی روبه روم

من از خودم چرا بگم
می خوام از اون چشا بگم

خیره تو چشم مست تو
دست میدم به دست تو

دل از زمونه می کنم
حرف دلم رو می زنم

چه حالتی داره چشات
نرگس بیمار چشات

چشم تو خوابم می کنه
Cheshme To Khabam Mikone

مست و خرابم می کنه
Masto Kharabam Mikone

وقتی نشستی رو به من
از عاشقی بگو به من

بذار چشات دل ببره
این جوری باشه بهتره

چشات اگه پس نزنن
چشمای سرسپردمو

میشه فراموش کنم
خاطره های مردمو