loading...

دانلود موزیک درخواستی

متن ترانه بغض پاییزی ابرم بغض یک غروب غمناک شاهد شکستن من قطره ی بارونه رو خاک غربت هر چه غروبه غم هر چی ابره دنیاست کوله باره این غریبه جاده ی در به دری هاست میون تنهای دنیا شده تنهایی نصیبم کاشکی ب

حسین بازدید : 65 شنبه 31 شهریور 1397

متن ترانه

بغض پاییزی ابرم بغض یک غروب غمناک
شاهد شکستن من قطره ی بارونه رو خاک
غربت هر چه غروبه غم هر چی ابره دنیاست
کوله باره این غریبه جاده ی در به دری هاست
میون تنهای دنیا شده تنهایی نصیبم
کاشکی بودی و میدیدی اینجا بی تو چه غریبم
کاش میدونستی که بی تو مرگ تدریجیه هستیم
یاد تو تنها رفیقه توی هشیاری و مستیم

 

من هوای گریه کردن تو صدای گریه ی من 
یاور خوب و نجیبم بی تو من خیلی غریبم
بی تو هر لحظه یه قرنه هر نفس زخم کشنده
تنها با گفتن اسمت رو لبام میشینه خنده
آخ که این فقط یه لحظه است بعد از اون های های گریه است
جای هر آوازه اینجا هر صدا صدای گریه است

 

http://nakaman.net







برچسب ها Download New Music دانلود آهنگ صدای گریه دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ صدای گریه کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول صدای گریه دانلود آهنگ صدای گریه ریمیکس Remix کد آوای انتظار همراه اول صدای گریه متن آهنگ صدای گریه دانلود موزیک جدید کد آهنگ پیشواز ایرانسل صدای گریه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو