loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود اهنگ مگه میشه,    دانلود اهنگ مگه میشه محمد حسین مهدی,    دانلود اهنگ مگه میشه مگه داریم,    دانلود اهنگ مگه میشه از محمدحسین مه

حسین بازدید : 63 پنجشنبه 17 آبان 1397


,    دانلود اهنگ مگه میشه
,    دانلود اهنگ مگه میشه محمد حسین مهدی
,    دانلود اهنگ مگه میشه مگه داریم
,    دانلود اهنگ مگه میشه از محمدحسین مهدی
,    دانلود اهنگ مگه میشه امیر تتلو
,    دانلود اهنگ مگه میشه نباشی شروین
,    محمد حسین مهدی مگه میشه
,    مگه میشه محمدحسین مهدی
,    اهنگ این همه عاشقی مگه میشه

,   

متن آهنگ مگه میشه محمدحسین مهدی

جون به لب میکنه هر کی دل و رفتارت
این دا دیوونه همیشه می مونه تو کارت
خنده هاتو واسم وقتی رو میکنی زیر و رو میکنی قلبم و
دیوونه میکنی با نگاهت من و آینه و عالم و آدم و
این همه عاشقی مگه میشه می خوام تو پیش من باشی اگه میشه
مثل ماها آخه مگه داریم دو نفر پیش هم تا همیشه
این همه عاشقی مگه میشه می خوام تو پیش من باشی اگه میشه
مثل ماها آخه مگه داریم دو نفر پیش هم تا همیشه

دانلود آهنگ محمدحسین مهدی مگه میشه

با دلم یه کاری کن که هر کی بگی عشق تو کیه بگم تویی
من که از دار دنیا تو رو دارم و دار و ندار دلم تویی
بی خیال همه عشق تو بسمه این روزا یار دلم تویی
این همه عاشقی مگه میشه می خوام تو پیش من باشی اگه میشه
مثل ماها آخه مگه داریم دو نفر پیش هم تا همیشه
این همه عاشقی مگه میشه می خوام تو پیش من باشی اگه میشه
مثل ماها آخه مگه داریم دو نفر پیش هم تا همیشه

این همه عاشقی مگه میشه می خوام تو پیش من باشی اگه میشه
مثل ماها آخه مگه داریم دو نفر پیش هم تا همیشه
این همه عاشقی مگه میشه می خوام تو پیش من باشی اگه میشه
مثل ماها آخه مگه داریم دو نفر پیش هم تا همیشه

http://tabamusic.com







برچسب ها دانلود اهنگ مگه میشه دانلود اهنگ مگه میشه محمد حسین مهدی دانلود اهنگ مگه میشه مگه داریم دانلود اهنگ مگه میشه از محمدحسین مهدی دانلود اهنگ مگه میشه امیر تتلو دانلود اهنگ مگه میشه نباشی شروین محمد حسین مهدی مگه میشه مگه میشه محمدحسین مهدی اهنگ این همه عاشقی مگه میشه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو