loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    متن اهنگ تو شدی آرامشم,    تو شدی ارامشم,    اهنگ تو شدی ارامشم,    دانلود اهنگ تو شدی ارامشم,    اهنگ تو شدی ارامشم از

حسین بازدید : 142 جمعه 09 آذر 1397


,    متن اهنگ تو شدی آرامشم
,    تو شدی ارامشم
,    اهنگ تو شدی ارامشم
,    دانلود اهنگ تو شدی ارامشم
,    اهنگ تو شدی ارامشم از تو دست نمیکشم
,    دانلود اهنگ تو شدی ارامشم از تو دست نمیکشم
,    تو شدی آرامشم از تو دست نمیکشم پس بگو واسم میمونی
,    فیلم تو شدی آرامشم
,    دانلود اهنگ تو شدی ارامشم از تو دس نمیکشم

,   

تو شدی آرامشم از تو دست نمیکشم
پس بگو واسم میمونی
آخه من فدات بشم هیشکی جز تو به چشم
نمیاد خودت میدونی
تو شدی آرامشم از تو دست نمیکشم
پس بگو واسم میمونی
آخه من فدات بشم هیشکی جز تو به چشم
نمیاد خودت میدونی

خنده هات یه حس ناب و فوق العادس
عشقمون برای من همیشه تازس
اومدم تو زندگیت همیشگی شم
پیچیدش نکن گلم این خیلی سادس
تو شدی آرامشم از تو دست نمیکشم
پس بگو واسم میمونی
آخه من فدات بشم هیشکی جز تو به چشم
نمیاد خودت میدونی

تکست آهنگ حامد پهلان آرامش

رسیدن به تو ته آرزوهامه
خیلی وقته شده عشقت همه چیزم
شده عادت که تورو ببینم هر روز
تو که نیستی بدجوری بهم میریزم
تو شدی آرامشم از تو دست نمیکشم
پس بگو واسم میمونی
آخه من فدات بشم هیشکی جز تو به چشم
نمیاد خودت میدونی
تو شدی آرامشم از تو دست نمیکشم
پس بگو واسم میمونی
آخه من فدات بشم هیشکی جز تو به چشم
نمیاد خودت میدونی

ترانه سرا : حامد پهلان

http://www.texahang.org







برچسب ها متن اهنگ تو شدی آرامشم تو شدی ارامشم اهنگ تو شدی ارامشم دانلود اهنگ تو شدی ارامشم اهنگ تو شدی ارامشم از تو دست نمیکشم دانلود اهنگ تو شدی ارامشم از تو دست نمیکشم تو شدی آرامشم از تو دست نمیکشم پس بگو واسم میمونی فیلم تو شدی آرامشم دانلود اهنگ تو شدی ارامشم از تو دس نمیکشم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو