loading...

دانلود موزیک درخواستی

درگیر رویای توام منو دوباره خواب کن دنیا اگه تنهام گذاشت تو منو امتخاب کن   دلت از آرزوی من انگار بی خبر نبود حتی توتصمیمای من چشمات بی اثر نبود ♫♫♫ خواستم بهت چیزی نگم تا با چشام خواهش کنم

حسین بازدید : 101 جمعه 16 آذر 1397

درگیر رویای توام منو دوباره خواب کن

دنیا اگه تنهام گذاشت تو منو امتخاب کن

 

دلت از آرزوی من انگار بی خبر نبود

حتی توتصمیمای من چشمات بی اثر نبود

♫♫♫

خواستم بهت چیزی نگم تا با چشام خواهش کنم

 

درارو بستم روت تا احساس آرامش کنم

باور نمیکنم ولی انگار غرور من شکست

اگه دلت میخواد بری اصرار من بی فایدست

♫♫♫

هرکاری میکنه دلم تا بغضمو پنهون کنه

چی میتونه فکر تورو از سر من بیرون کنه

یا داغ تودلم بزار یا که از عشقت کم نکن

تمام تو سهم منه به کم قانعم نکن

http://btab74.rozblog.com/post/54

برای دانلود کلیک کنید







برچسب ها دانلود آهنگ درگیر رویای توام منو دوباره خواب کن با کیفیت 320 دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول درگیر رویای توام منو دوباره خواب کن متن آهنگ درگیر رویای توام منو دوباره خواب کن متن آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل درگیر رویای توام منو دوباره خواب کن دانلود آهنگ جدید درگیر رویای توام منو دوباره خواب کن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو