loading...

دانلود موزیک درخواستی

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ برگرد تو ای هم کسم از ناصر عطر با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول برگرد تو ای هم کسم از ناصر عطر ,دانلود آهنگ جدید برگرد تو ای هم کسم از ناصر عطر,متن آهنگ برگرد تو ای هم کسم

حسین بازدید : 71 جمعه 16 آذر 1397

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ برگرد تو ای هم کسم از ناصر عطر با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول برگرد تو ای هم کسم از ناصر عطر ,دانلود آهنگ جدید برگرد تو ای هم کسم از ناصر عطر,متن آهنگ برگرد تو ای هم کسم از ناصر عطر ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل برگرد تو ای هم کسم از ناصر عطر ,متن آهنگ,

 

 

 برگرد تو ای همه کسم بدجوری عاشقت شدم     دوست دارم من به خدا

میدونی که دلواپسم

دوست دارم از راه دور     تاریکم و چه سوت و کور

میدونی که من میمیرم اگه نیای تو پیش من     سیاه شده روز و شبم

ساحل دریای غمم

............................................................ 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

 

دانلود آهنگ با لینک کمکی

 

http://www.hesslove.ir/post/4







برچسب ها دانلود آهنگ دانلود آهنگ برگرد تو ای هم کسم از ناصر عطر با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول برگرد تو ای هم کسم از ناصر عطر دانلود آهنگ جدید برگرد تو ای هم کسم از ناصر عطر متن آهنگ برگرد تو ای هم کسم از ناصر عطر کد آهنگ پیشواز ایرانسل برگرد تو ای هم کسم از ناصر عطر متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو