loading...

دانلود موزیک درخواستی

تو که از عشقه سوزانم خبر دارینمیدانم چه سودای به سر داریمرا خواهی و یا عشقی دگر داریبیاد اور تو ان روز طلایی را شکوه لحضه های اشنایی رابه من گفتی که دست از من نمیشویبرایم قصه دوری نمیگوی به بی م

حسین بازدید : 103 پنجشنبه 29 آذر 1397

تو که از عشقه سوزانم خبر داری
نمیدانم چه سودای به سر داری
مرا خواهی و یا عشقی دگر داری
بیاد اور تو ان روز طلایی را 
شکوه لحضه های اشنایی را
به من گفتی که دست از من نمیشوی
برایم قصه دوری نمیگوی


به بی مهری مرا از خود نمیرانی
چرا خواندی نوای بی وفایی را
فناه کردی تو دیوار جدایی را

تو که از عشقه سوزانم خبر داری
نمیدانم چه سودای به سر داری
مرا خواهی و یا عشقی دگر داری
بیاد اور تو ان روز طلایی را 
شکوه لحضه های اشنایی را
به من گفتی که دست از من نمیشوی
برایم قصه دوری نمیگوی


به بی مهری مرا از خود نمیرانی
چرا خواندی نوای بی وفایی را
فناه کردی تو دیوار جدایی را







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو