loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    ,    دانلود آهنگ یارو همسر نگرفتم,    معنی شعر من خود آن سیزدهم شهریار,    پدر عشق بسوزد که درآمد پدرم شهریار,    عکس نو

حسین بازدید : 320 دوشنبه 04 فروردین 1399


,   
,    دانلود آهنگ یارو همسر نگرفتم
,    معنی شعر من خود آن سیزدهم شهریار
,    پدر عشق بسوزد که درآمد پدرم شهریار
,    عکس نوشته من خود آن سیزدهم
,    محسن چاوشی البوم من خود آن سیزدهم
,    دوست دخترم مادر شد ومن هنوز پسرم
,    دانلود اهنگ سیزده به در
,    کاور آلبوم من خود آن سیزدهم
,    من خود آن سیزدهم کز همه عالم بدرم محسن چاوشی
,    دانلود آهنگ
,   

متن آهنگ من خود آن سيزدهم از محسن چاوشی

يار و همسر نگرفتم که گرو بود سرم
تو شدي مادر و من با همه پيري پسرم

تو جگر گوشه همت شير بريدي و هنوز
من بيچاره همان عاشق خونين جگرم

پدرت گوهر خود تا به زر و سيم فروخت
پدر عشق بسوزد که درآمد پدرم

عشق و آزادگي و حسن و جواني و هنر
عجبا هيچ نيرزيد که بي سيم و زرم

سيزده را همه عالم به در امروز از شهر
من خود آن سيزدهم کز همه عالم بدرم

تا به ديوار و درش تازه کنم عهد قديم
Ta Be Divaro Darash Taze Konam Ahde Ghadim

گاهي از کوچه معشوقه ي خود مي گذرم
Gahi Az Koocheye Mashoogheye Khod Migozaram

ترانه آهنگ من خود آن سيزدهم از محسن چاوشی

تو از آن دگري رو که مرا ياد تو بس
خود تو داني که من از کان جهاني دگرم

از شکار دگران چشم و دلي دارم سير
شيرم و جوي شغالان نبود آبخورم

سيزده را همه عالم به در امروز از شهر
من خود آن سيزدهم کز همه عالم بدرم

تا به ديوار و درش تازه کنم عهد قديم
Ta Be Divaro Darash Taze Konam Ahde Ghadim

گاهي از کوچه معشوقه ي خود مي گذرم
Gahi Az Koocheye Mashoogheye Khod Migozaram

آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود آهنگ یارو همسر نگرفتم معنی شعر من خود آن سیزدهم شهریار پدر عشق بسوزد که درآمد پدرم شهریار عکس نوشته من خود آن سیزدهم محسن چاوشی البوم من خود آن سیزدهم دوست دخترم مادر شد ومن هنوز پسرم دانلود اهنگ سیزده به در کاور آلبوم من خود آن سیزدهم من خود آن سیزدهم کز همه عالم بدرم محسن چاوشی دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو