loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود آهنگ کار من نیست سامان جلیلی 320,    دانلود آهنگ کار من نیست سامان جلیلی با کیفیت 320,    دانلود آهنگ سامان جلیلی عشق منو پس نزنید,  

حسین بازدید : 101 چهارشنبه 05 دی 1397


,    دانلود آهنگ کار من نیست سامان جلیلی 320
,    دانلود آهنگ کار من نیست سامان جلیلی با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ سامان جلیلی عشق منو پس نزنید
,    دانلود آهنگ بی قرار سامان جلیلی
,    آهنگ تاوان سامان جلیلی
,    دانلود آهنگ زمونه از سامان جلیلی
,    سامان جلیلی تلافی
,    سامان جلیلی کاری به کارم نداری

,   

 

 

چه کردم بادل تو که اینجور نگرونی
گناهی نکردم اما منو اینجور میسوزونی
نمیدونم که چجوری خیال کنم تورو ندارم
آخه تو سنگ صبوری بی تو من دووم نمیارم

متن آهنگ سامان جلیلی کار من نیست

چه کردم بادل تو که اینجور نگرونی
گناهی نکردم اما منو اینجور میسوزونی
نمیدونم که چجوری خیال کنم تورو ندارم
آخه تو سنگ صبوری بی تو من دووم نمیارم
واسم سخته جدایی بی تو دنیایی ندارم
زندگیم تیره و تاره بی تو فردایی ندارم
بی تو همدمی ندارم
اصلا بی تو موندن کار من نیست
کاش بدونی که به جز تو هیچکسی دور و برم نیست
وجودت مال من بود ولی انگار که تمومه
بدون یاد تو با من لحظه لحظه پیش رومه
وجودت مال من بود از من تنها نگیرش
این تن خستمو حالا که میبینی اسیره
چشمای تو مال من بود دیگه نگاهتم ندارم
اگه چشماتو بگیری من دیگه چیزی ندارم
چشمای تو نمیبینه حلقه ی اشک توی چشمام
من واست میمردم اما باز خالیه دستام

http://khazarmusic.net/

,    آهنگ کار من نیست سامان جلیلی 320 موجود نیست

 







برچسب ها دانلود آهنگ کار من نیست سامان جلیلی 320 دانلود آهنگ کار من نیست سامان جلیلی با کیفیت 320 دانلود آهنگ سامان جلیلی عشق منو پس نزنید دانلود آهنگ بی قرار سامان جلیلی آهنگ تاوان سامان جلیلی دانلود آهنگ زمونه از سامان جلیلی سامان جلیلی تلافی سامان جلیلی کاری به کارم نداری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو