loading...

دانلود موزیک درخواستی

آهنگ عجیبه جازمینیه روزم طاقتش سخته کنار تو نباشمتو پیش من نباشی من هنوزم زنده باشمتو دستات لمس عشق و طعم خوب زندگیبمیرم بهتر از اینه که از دستت جدا شمعجیبه حال من عجیبه این هواتورو تصویر کنم من این ن

حسین بازدید : 55 جمعه 14 دی 1397


آهنگ عجیبه جازمین

یه روزم طاقتش سخته کنار تو نباشم
تو پیش من نباشی من هنوزم زنده باشم
تو دستات لمس عشق و طعم خوب زندگی
بمیرم بهتر از اینه که از دستت جدا شم
عجیبه حال من عجیبه این هوا


تورو تصویر کنم من این نزدیکیا
دوباره تازه شد نفس هام تو هوات
دوباره جا گرفت سرم رو شونه هات


تو مثل حس لبخندی تو مثل معجزه
که وقتی از همه خستم به دادم می رسه
تو مثل شوق پروازی پرنده از قفس
تورو بو می کشم حس می کنم تو هر نفس
عجیبه حال من عجیبه این هوا
تورو تصویر کنم من این نزدیکیا
دوباره تازه شد نفس هام تو هوات
دوباره جا گرفت سرم رو شونه هات







برچسب ها متن آهنگ عجیبه جازمین تکست آهنگ عجیبه جازمین شعر آهنگ عجیبه جازمین کد آهنگ عجیبه جازمین دانلود آهنگ عجیبه جازمین آهنگ عجیبه جازمین آهنگ عجیبه جازمین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو