loading...

دانلود موزیک درخواستی

حس خوبیه؛ببینی یه نفر،همه رو به خاطر تو،پس زدهواسه ی رسوندن خودش به تو،همه ی راه؛ نفس،نفس زدهحس خوبیهحس خوبیه؛ببینی یه نفر،واسه انتخاب تو،مصممهدستتُ بگیره و بهت بگه،موندنش کنار تو؛مسلمهحس خوبیهتو همین

حسین بازدید : 45 سه شنبه 25 دی 1397

حس خوبیه؛ببینی یه نفر،همه رو به خاطر تو،پس زده
واسه ی رسوندن خودش به تو،همه ی راه؛ نفس،نفس زده
حس خوبیه

حس خوبیه؛ببینی یه نفر،واسه انتخاب تو،مصممه
دستتُ بگیره و بهت بگه،موندنش کنار تو؛مسلمه
حس خوبیه


تو همین لحظه که دل گیرم ازت؛از همیشه،به تو؛وابسته ترم
اگه حس خوب تو به من،نبود؛فکر عاشقی نمی زد به سرم
به سرم

به من،انگیزه ی زندگی بده تا دوباره حس کنم؛کنارمی
به دروغم شده،دستامُ بگیر؛الکی بگو که بی قرارمی
الکی


اون تو بودی که همیشه؛با نگاش،لحظه های منُ؛عاشقونه کرد
این منم که تو تموم لحظه هات؛واسه عاشقی،تو رو بهونه کرد

هرگز اون نگاه مهربون تو،بی تفاوتی رو یاد من نداد
من پر از نیاز با تو بودنم؛مگه می شه،قلب من؛تو رو نخواد

 

http://irantaraneh97.ir/







برچسب ها دانلود آهنگ بیکلام حس خوبیه؛ببینی یه نفر،همه رو به خاطر تو،پس زده دانلود آهنگ جدید حس خوبیه؛ببینی یه نفر،همه رو به خاطر تو،پس زده کد آهنگ پیشواز همراه اول حس خوبیه؛ببینی یه نفر،همه رو به خاطر تو،پس زده متن آهنگ حس خوبیه؛ببینی یه نفر،همه رو به خاطر تو،پس زده کد آهنگ پیشواز ایرانسل حس خوبیه؛ببینی یه نفر،همه رو به خاطر تو،پس زده دانلود آهنگ دانلود آهنگ حس خوبیه؛ببینی یه نفر،همه رو به خاطر تو،پس زده با کیفیت 320 متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو