loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود آهنگ سامان جلیلی صد سال,    دانلود اهنگ سامان جلیلی خاطره,    دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی طپش,    دانلود اهنگ سامان جلیلی کابوس

حسین بازدید : 54 جمعه 05 بهمن 1397


,    دانلود آهنگ سامان جلیلی صد سال
,    دانلود اهنگ سامان جلیلی خاطره
,    دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی طپش
,    دانلود اهنگ سامان جلیلی کابوس
,    دانلود اهنگ سامان جلیلی به نام
,    دانلود آهنگ سامان جلیلی دل بستم به سختی
,    دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی تنهایی
,    دانلود آهنگ احساس منو عوض نکن سامان جلیلی
,    متن آهنگ تردید سامان جلیلی

,   

 

دل بستم به سختی به دلت رسیدم از خودم به امن ساحلت
بی تردید من عاشقت شدم شریک لحظه ها و دقایقت شدم
ترسیدی از اینکه بد بشم چی دیدی از دلم که از تو رد بشم
من بی تو یه مرگ مزمنم یه آرزوی پوچ که غیر ممکنم
احساس منو عوض نکن بمون و خونه رو برام قفس نکن
کابوس نبودنت غمه خیال رفتنت برام جهنمه
میمیرم برای تو هنوز به پای من نشین به پای من نسوز
تردیدت غرورمو شکست به دست غم سپرد به هرچی بود و هست

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی تردید با لینک مستقیم

دلگیرم از این هجوم درد که تو خیال تو غم آشیونه کرد
آشوبم من از نبود تو به من نمیرسه تب وجود تو
احساس منو عوض نکن بمون و خونه رو برام قفس نکن
کابوس نبودنت غمه خیال رفتنت برام جهنمه
میمیرم برای تو هنوز به پای من نشین به پای من نسوز
تردیدت غرورمو شکست به دست غم سپرد به هرچی بود و هست

http://rozmusic.com/

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ سامان جلیلی صد سال دانلود اهنگ سامان جلیلی خاطره دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی طپش دانلود اهنگ سامان جلیلی کابوس دانلود اهنگ سامان جلیلی به نام دانلود آهنگ سامان جلیلی دل بستم به سختی دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی تنهایی دانلود آهنگ احساس منو عوض نکن سامان جلیلی متن آهنگ تردید سامان جلیلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو