loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود اهنگ سامان جلیلی رفیق نیمه راه,    دانلود آهنگ شکست دلم بی صدا آی رفیق نیمه راه,    رفیق نیمه راه من شریک اشتباه من,    دانلود آ

حسین بازدید : 75 شنبه 06 بهمن 1397

,    دانلود اهنگ سامان جلیلی رفیق نیمه راه
,    دانلود آهنگ شکست دلم بی صدا آی رفیق نیمه راه
,    رفیق نیمه راه من شریک اشتباه من
,    دانلود آهنگ آهای رفیق نیمه راه بشنو تو حرفای مرا
,    متن رفیق نیمه راه من
,    دانلود آهنگ رفیق نیمه راه بهنام صفوی
,    دانلود آهنگ رفیق نیمه راه سعید شایسته
,    دانلود اهنگ ای رفیق نیمه راه از علی عبدالمالکی
,    دانلود اهنگ رفیق نیمه راه یوسف زمانی

,   

 

 

 

 

کوله بار درد بی مرام من
اگه باختی بازم بیا سراغ من
آهای تو ای رفیق نیمه راه من
بدون تو سیاهه روزگار من
همه دار و ندارمو دادم و
گول چشمای نجیبتو خوردم

متن اهنگ رفیق نیمه راه سامان جلیلی

http://new-song.ir/

دل ساده ی بیکس و کارمو
به دستای سرد تو سپردم
به پات سوختم وساختم و هیچ نگفتم
حق من این نبود
تو بگو بعد این همه سال خوبی
جواب قلب من این نبود

دانلود آهنگ کیفیت بالا با لینک مستقیم







برچسب ها دانلود اهنگ سامان جلیلی رفیق نیمه راه دانلود آهنگ شکست دلم بی صدا آی رفیق نیمه راه رفیق نیمه راه من شریک اشتباه من دانلود آهنگ آهای رفیق نیمه راه بشنو تو حرفای مرا متن رفیق نیمه راه من دانلود آهنگ رفیق نیمه راه بهنام صفوی دانلود آهنگ رفیق نیمه راه سعید شایسته دانلود اهنگ ای رفیق نیمه راه از علی عبدالمالکی دانلود اهنگ رفیق نیمه راه یوسف زمانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو