loading...

دانلود موزیک درخواستی

  وقتي مياي صداي پات، از همه جاده ها مياد انگار نه از يه شهر دور، كه از همه دنيا ميادتاوقتي كه در وا ميشه، لحظه ديدن مي رسههر چي كه جاده ست رو زمين، به سينه من مي رسهآه...اي كه تويي همه، كسمبي

حسین بازدید : 76 پنجشنبه 07 شهریور 1398

 

وقتي مياي صداي پات، از همه جاده ها مياد

انگار نه از يه شهر دور، كه از همه دنيا مياد

تاوقتي كه در وا ميشه، لحظه ديدن مي رسه

هر چي كه جاده ست رو زمين، به سينه من مي رسه

آه...

اي كه تويي همه، كسم

بي تو مي گيره، نفسم

 http://hamedhana.blogfa.com/post/170

 

اگه تو رو داشته باشم

به هرچي مي خوام، مي رسم

به هرچي مي خوام، مي رسم

وقتي تو نيستي قلبمو واسه كي تكرار بكنم

گلهاي خواب آلوده رو، واسه كي بيدار بكنم؟

دسته كبوتراي عشق، واسه كي دونه بپاشه؟

مگه تن من مي تونه، بدون تو زنده باشه؟

اي كه تويي همه، كسم

بي تو مي گيره، نفسم

اگه تو رو داشته باشم

به هرچي مي خوام، مي رسم

به هرچي مي خوام، مي رسم

آه...

عزيزترين سوغاتي غبار پيراهن تو

عمر دوباره منه، ديدن و بوييدن تو

نه من تو رو واسه خودم

نه از سر هوس مي خوام

عمر دوباره ي،مني

تو رو واسه نفس مي خوام

اي كه تويي همه، كسم

بي تو مي گيره، نفسم

اگه تو رو داشته باشم

به هرچي مي خوام، مي رسم

به هرچي مي خوام، مي رسم







برچسب ها دانلود آهنگ وقتی میای صدای پات دانلود آهنگ وقتی میای صدای پات شکیلا دانلود آهنگ وقتی میای صدای پات با صدای شکیلا دانلود آهنگ وقتی میای صدای پات باصدای شکیلا دانلود آهنگ وقتی میای صدای پات شکیلا با کیفیت 320 دانلود آهنگ وقتی میای صدای پات از جهان دانلود آهنگ وقتی میای صدای پات با صدای مرد دانلود آهنگ سوغاتی هایده وقتی میای صدای پات دانلود آهنگ وقتی میای صدای پات با صدای برزو ارجمند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو