loading...

دانلود موزیک درخواستی

دلبرکم چیزی بگو به من که از گریه پرم به من که بی صدای تو از شب شکست میخورم دلبرکم چیزی بگو به من که گرم هق هق ام به من که آخرینه آواره های عاشقم چیزی بگو که آینه خسته نشه از بی کسی غزل بشن گلایه ها نه

حسین بازدید : 69 سه شنبه 09 بهمن 1397

دلبرکم چیزی بگو به من که از گریه پرم
به من که بی صدای تو از شب شکست میخورم
دلبرکم چیزی بگو به من که گرم هق هق ام
به من که آخرینه آواره های عاشقم
چیزی بگو که آینه خسته نشه از بی کسی
غزل بشن گلایه ها نه هق هق دلواپسی
نذار که از سکوت تو پرپر بشن ترانه ها
دوباره من بمونمو خاکستر پروانه ها
چیزی بگو اما نگو از مرگ یاد و خاطره
کابوس رفتنت بگو از لحظه های من بره
چیزی بگو اما نگو قصه ما بسر رسید
نگو که خورشیدک من چادر شب بسر کشید
دقیقه ها غزل میگن وقتی سکوتو میشکنی
قناریا عاشق میشن وقتی تو حرف میزنی


دلبرکم چیزی بگو به من که خاموش توام

به من که همبستر تو اما فراموش توام
چیزی بگو که آینه خسته نشه از بی کسی
غزل بشن گلایه ها نه هق هق دلواپسی
نذار که از سکوت تو پرپر بشن ترانه ها
دوباره من بمونمو خاکستر پروانه ها
چیزی بگو اما نگو از مرگ یاد و خاطره
کابوس رفتنت بگو از لحظه های من بره
چیزی بگو اما نگو قصه ما بسر رسید
نگو که خورشیدک من چادر شب بسر کشید
چیزی بگو اما نگو از مرگ یاد و خاطره
کابوس رفتنت بگو از لحظه های من بره
چیزی بگو اما نگو قصه ما بسر رسید

http://mynextmelody.ir







برچسب ها دانلود اهنگ نذار که از سکوت تو ابی دانلود اهنگ ابي به نام دلبركم چيزي بگو دانلود اهنگ چیزی بگو متن آهنگ دلبرکم چیزی بگو ابی دانلود آهنگ کابوس رفتنت از ابی ابی چیزی بگو mp3 حرفی بزن چیزی بگو ابی آکورد چیزی بگو ابی دانلود آهنگ ابی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو