loading...

دانلود موزیک درخواستی

آهنگ دل تو دلم نیست امید جهانLyrics Music Del Too Delam Nist Omid Jahan ♫♫♫فرقی برات نداره کنار تو بمونممیدونی که من بی تو نمیتونمپناه آوردم به دلت جز تو کسیو ندارمکه وقتی بی تابه دلم سر رو شونش بذارم

حسین بازدید : 33 سه شنبه 30 بهمن 1397

آهنگ دل تو دلم نیست امید جهان

Lyrics Music Del Too Delam Nist Omid Jahan



♫♫♫

فرقی برات نداره کنار تو بمونم
میدونی که من بی تو نمیتونم
پناه آوردم به دلت جز تو کسیو ندارم
که وقتی بی تابه دلم سر رو شونش بذارم
بیا بیا عشق من
بیا بیا عشق من




♫♫♫

دل تو دلم نیست بازم کنار تو بشینم
دل تو دلم نیست بازم کنار تو بشینم
تو برام خیلی عزیزی کاش میشد تورو ببینم
دل تو دلم نیست بازم کنار تو بشینم
دل تو دلم نیست بازم کنار تو بشینم
تو برام خیلی عزیزی کاش می شد تورو ببینم
دل تو دلم نیست بازم کنار تو بشینم
تو برام خیلی عزیزی کاش میشد تورو ببینم







برچسب ها دل تو دلم نیست امید جهان دانلود آهنگ دل تو دلم نیست امید جهان با کیفیت 320 Download Music کد آهنگ پیشواز ایرانسل دل تو دلم نیست امید جهان متن آهنگ دل تو دلم نیست امید جهان دانلود آهنگ متن آهنگ دانلود آهنگ جدید دل تو دلم نیست امید جهان کد آهنگ پیشواز همراه اول دل تو دلم نیست امید جهان دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ بیکلام دل تو دلم نیست امید جهان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو