loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود اهنگ گریه نکن ستاره من,    دانلود اهنگ گریه نکن ستاره من مرتضی پاشایی,    دانلود آهنگ گریه نکن علی عبدالمالکی 320,    اهنگ عبدال

حسین بازدید : 39 شنبه 11 اسفند 1397


,    دانلود اهنگ گریه نکن ستاره من
,    دانلود اهنگ گریه نکن ستاره من مرتضی پاشایی
,    دانلود آهنگ گریه نکن علی عبدالمالکی 320
,    اهنگ عبدالمالکی توروخدا گریه نکن
,    متن اهنگ گریه نکن عبدالمالکی
,    اتود اهنگ گریه نکن ستاره من مرتضی پاشایی
,    دانلود آهنگ علی عبدالمالکی دردت به جونم گریه نکن
,    دانلود آهنگ به من تکیه کن حواست کجاست مرتضی پاشایی
,    علی عبدالمالکی گریه نکن گلم

متن آهنگ گریه نکن از مرتضی پاشایی

♫♫♫

به من تکیه کن حواست کجاس

هنوز عشقم هنوز عاشقی غم هاتو به من بگو

با دلتگیا عذابم نده مثل اون روزا بگو فالتو از عاشق شدن بگو

گریه نکن ستاره ی من یه روز تموم میشه فاصله ها

حوصله کن عزیز دلم ما را به هم میرسونه خدا

نیمه شبا که دستای ما بازم بلند میشه رو به خدا

اشکای ما کوتاه نمیاد بگو بگو بگو بخدا

♫♫♫

متن آهنگ گریه نکن از مرتضی پاشایی

♫♫♫

تا تب میکنم تو دغ میکنی تو تب میکنی می میرم برات ما پشت همیم هنوز

یه روز میرسه که دور از غما کنار توام کنار منی نگاتو به شب ندوز

گریه نکن ستاره ی من یه روز تموم میشه فاصله ها

حوصله کن عزیز دلم ما را به هم میرسونه خدا

نیمه شبا که دستای ما بازم بلند میشه رو به خدا

اشکای ما کوتاه نمیاد بگو بگو بگو بخدا

♫♫♫

 

https://ashnamusic.ir


دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود اهنگ گریه نکن ستاره من دانلود اهنگ گریه نکن ستاره من مرتضی پاشایی دانلود آهنگ گریه نکن علی عبدالمالکی 320 اهنگ عبدالمالکی توروخدا گریه نکن متن اهنگ گریه نکن عبدالمالکی اتود اهنگ گریه نکن ستاره من مرتضی پاشایی دانلود آهنگ علی عبدالمالکی دردت به جونم گریه نکن دانلود آهنگ به من تکیه کن حواست کجاست مرتضی پاشایی علی عبدالمالکی گریه نکن گلم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو