loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    متن اهنگ اگه نیای کنارم دیگه تمومه کارم,    متن اهنگ کجایی درد دوریت امونمو بریده هرچی دعا میکنم خدا جواب نمیده,    کجایی درد دوریت امونمو بریده افشین

حسین بازدید : 20 شنبه 05 بهمن 1398

,    متن اهنگ اگه نیای کنارم دیگه تمومه کارم
,    متن اهنگ کجایی درد دوریت امونمو بریده هرچی دعا میکنم خدا جواب نمیده
,    کجایی درد دوریت امونمو بریده افشین اذری
,    اهنگ یه لحظه جای من باش از افشین اذری
,    متن آهنگ یه لحظه جای من باش افشین آذری
,    متن اهنگ کجایی درد دوری زبونمو بریده هرچی دعا میکنم خدا جواب نمیده
,    متن اهنگ یه لحظه جای من باش ببین چه بیقرارم
,    متن اهنگ حمید فلاح یه لحظه جای من باش
,    آهنگ حمید فلاح کجایی درد دوریت امونمو بریده
,    متن آهنگ

کجایی درد ؛ ؛ دوریت امونمو بــریده ♩♪
هرچی دعا میکنم ؟ خدا جواب نمیده ♩♪
آخ که دلـم ؟ لـک زده واسه چشات میمیرم ♩♪
آخه جداییت منو بــه خاک و خون کشیده ♩♪
یه لـحظه جای من بــاش بــبــین چه بــیقرارم ♩♪
اگه نیای کنارم ؟ دیگه تمومه کارم ♩♪
دانلود اهنگ کجایی درد دوریت امونمو بریده؛ حمید فلاح / یه لحظه جای من باش ببین
یه لـحظه جای من بــاش بــبــین چه بــیقرارم ♩♪
دیگه طاقت ندارم ؟ بــیا بــرس بــه دادم ♩♪
اگه تو اینجا بــودی غم ؟ نمیموند ؛ ؛ تو یادم ♩♪
زخمای بــی کسیمو بــهت نشون میدارم ♩♪
حالـا که دوری از من حالـا که نیستی پیشم ♩♪
دیگه طاقت ندارم ؟ یه شمع رو بــه بــادم ♩♪
یه لـحظه جای من بــاش بــبــین چه بــیقرارم ♩♪
اگه نیای کنارم ؟ دیگه تمومه کارم ♩♪
یه لـحظه جای من بــاش بــبــین چه بــیقرارم ♩♪
دیگه طاقت ندارم ؟ بــیا بــرس بــه دادم ؟   ♩♪







برچسب ها متن اهنگ اگه نیای کنارم دیگه تمومه کارم متن اهنگ کجایی درد دوریت امونمو بریده هرچی دعا میکنم خدا جواب نمیده کجایی درد دوریت امونمو بریده افشین اذری اهنگ یه لحظه جای من باش از افشین اذری متن آهنگ یه لحظه جای من باش افشین آذری متن اهنگ کجایی درد دوری زبونمو بریده هرچی دعا میکنم خدا جواب نمیده متن اهنگ یه لحظه جای من باش ببین چه بیقرارم متن اهنگ حمید فلاح یه لحظه جای من باش آهنگ حمید فلاح کجایی درد دوریت امونمو بریده متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو