loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    ,    دانلود اهنگ محسن ابراهیم زاده ضعف,    اهنگ محسن ابراهیم زاده درد دل,    دانلود اهنگ محسن ابراهیم زاده این دل رفت,   

حسین بازدید : 57 شنبه 18 اسفند 1397


,   
,    دانلود اهنگ محسن ابراهیم زاده ضعف
,    اهنگ محسن ابراهیم زاده درد دل
,    دانلود اهنگ محسن ابراهیم زاده این دل رفت
,    دانلود اهنگ محسن ابراهیم زاده درد دل
,    آخه من دوست دارم دست خودم نیست محسن ابراهیم زاده
,    دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده
,    محسن ابراهیم زاده این دل رفت ریمیکس
,    محسن ابراهیم زاده این دلو تو کردی خسته
,    اخه من دوست دارم دست خودم نیست

,   

 

آخه من دوست دارم دست خودم نیست خودتم میدونی که این علاقه کم نیست
آخه من دوست دارم دست خودم نیست تو که باشی نه دیگه غم تو دلم نیست
آخ منی که بی قرارم من دیگه کاری ندارم فقط هی خیره بشم به جفت چشمات

♪♪♫♫♪♪♯

شعر و آهنگسازی : محسن ابراهیم زاده

♪♪♫♫♪♪♯
این دل رفت فقط واسه تو میکنه ضعف آخه واسه ی توئه که هفت روزای هفته رو این دل بی قراره
این دل رفت فقط واسه تو میکنه ضعف آخه واسه ی توئه که هفت روزای هفته رو این دل بی قراره


شب درازه واسه ی ما بسازه خاطره های دوست داشتنیو
کم نیاره همه چیز دست یاره دیگه تو عزیز دل منیو
♪♪♫♫♪♪♯ آخ منی که بی قرارم من دیگه کاری ندارم فقط هی خیره بشم به جفت چشمات ♪♪♫♫♪♪♯
این دل رفت فقط واسه تو میکنه ضعف آخه واسه ی توئه که هفت روزای هفته رو این دل بی قراره
این دل رفت فقط واسه تو میکنه ضعف آخه واسه ی توئه که هفت روزای هفته رو این دل بی قراره

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

https://upmusics.com







برچسب ها دانلود اهنگ محسن ابراهیم زاده ضعف اهنگ محسن ابراهیم زاده درد دل دانلود اهنگ محسن ابراهیم زاده این دل رفت دانلود اهنگ محسن ابراهیم زاده درد دل آخه من دوست دارم دست خودم نیست محسن ابراهیم زاده دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده محسن ابراهیم زاده این دل رفت ریمیکس محسن ابراهیم زاده این دلو تو کردی خسته اخه من دوست دارم دست خودم نیست
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو