loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    متن آهنگ علی اصحابی خیال تو,    متن آهنگ جانان علی اصحابی,    متن اهنگ یک روز علی اصحابی,    عشق قدیمی علی اصحابی,    دا

حسین بازدید : 75 یکشنبه 08 اردیبهشت 1398



,    متن آهنگ علی اصحابی خیال تو
,    متن آهنگ جانان علی اصحابی
,    متن اهنگ یک روز علی اصحابی
,    عشق قدیمی علی اصحابی
,    دانلود اهنگ علی اصحابی فقط یک روز
,    دانلود اهنگ جان جانانم تویی علی اصحابی
,    دانلود آهنگ بوی موی تو
,    دانلود اهنگ بخواب نازنین تو اروم
,    آهنگ تورو میپرستم تا عمق پرستش

,   

 

https://www.texahang.org

آهسته تر بیا آروم و بی صدا
وقتی حواس من مثل خیالته
دست منو بگیر تا باورم بشه
این بی حواسی ام دست خیالته
صد جا بدون تو با تو قدم زدم
صد جا کنار تو برگشتم از خودم
من عاشقت شدم تو عاشقم شدی
کجایی کجایی
دست منو بگیر تا باورم نشه جدایی..

متن آهنگ خیال تو علی اصحابی

صد جا خیال من از خاطرت پرید
صد جا جدا شدی صد جا رها شدم
نفسم در نمیاد بس که برات خوندم
هرچی داشتم پای این زندگی سوزوندم
من عاشقت شدم و تو عاشقم شدی کجایی
دست منو بگیر تا باورم نشه جدایی

ترانه سرا : عبدالجبار کاکایی

ترانه شعر آهنگ خیال تو علی اصحابی

 

https://www.texahang.org/

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 








برچسب ها متن آهنگ علی اصحابی خیال تو متن آهنگ جانان علی اصحابی متن اهنگ یک روز علی اصحابی عشق قدیمی علی اصحابی دانلود اهنگ علی اصحابی فقط یک روز دانلود اهنگ جان جانانم تویی علی اصحابی دانلود آهنگ بوی موی تو دانلود اهنگ بخواب نازنین تو اروم آهنگ تورو میپرستم تا عمق پرستش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو