loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود اهنگ خودت نیستی هنوزم از تو میخونم,    دانلود اهنگ تو دلم همیشه هستی,    دانلود اهنگ فداشم سامی بیگی,    دانلود اهنگ دل دیوونه س

حسین بازدید : 112 دوشنبه 20 اسفند 1397

,    دانلود اهنگ خودت نیستی هنوزم از تو میخونم
,    دانلود اهنگ تو دلم همیشه هستی
,    دانلود اهنگ فداشم سامی بیگی
,    دانلود اهنگ دل دیوونه سامی بیگی
,    دانلود اهنگ تصویری سامی بیگی تو دلم همیشه هستی
,    دانلود موزیک ویدیو فدات شم سامی بیگی
,    متن تو دلم همیشه هستی
,    ریمیکس اهنگ فدا شم سامی بیگی
,    دانلود موزیک فدات شم سامی بیگی

 

تو دلم همیشه هستی پیشه رووم اگه نباشی عاشقت که میشه باشم آرزوم که میشه باشی
دوریو ازم جدایی ولی کنج دل یه جایی داری مثله نبضی تو وجودم که میزنیو بی صدایی

شبا وقتی تو تنهایی پریشونه سراغتو میگیره این دله دیوونه
جواب خستگیهام تویی درمونم خودت نیستی هنوزم از تو میخونم

تو فکر داشتنت مثه خوده مجنونم امید آخرم عشقت شده جونم
از این شبایه دلتنگی دیگه خستم از این حسی که اسمشو نمیدونم

کس نمیدونه این دله دیوونه وقتی میگیره از تو میخونه من فقط میخوام که باشم تا برایه تو فدا شم
کس نمیدونه این دل دیوونه وقتی میگیره از تو میخونه
من فقط میخوام که باشم تا برایه تو فدا شم

شعر آهنگ جدید سامی بیگی فدا شم

تو دلم همیشه هستی پیشه رووم اگه نباشی
عاشقت که میشه باشم آرزوم که میشه باشی
دوریو ازم جدایی ولی کنج دل یه جایی داری
مثله نبضی تو وجودم که میزنیو بی صدایی

شبا وقتی تو تنهایی پریشونه سراغتو میگیره این دله دیوونه
جواب خستگیهام تویی درمونم خودت نیستی هنوزم از تو میخونم

تو فکر داشتنت مثه خوده مجنونم امید آخرم عشقت شده جونم
از این شبایه دلتنگی دیگه خستم از این حسی که اسمشو نمیدونم

کس نمیدونه این دله دیوونه وقتی میگیره از تو میخونه
من فقط میخوام که باشم تا برایه تو فدا شم
کس نمیدونه این دل دیوونه وقتی میگیره از تو میخونه
من فقط میخوام که باشم تا برایه تو فدا شم

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

http://www.jenabmusic.com/21417/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%B3%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D8%A8%DB%8C%DA%AF%DB%8C-%D9%81%D8%AF%D8%A7-%D8%B4%D9%85.html







برچسب ها دانلود اهنگ خودت نیستی هنوزم از تو میخونم دانلود اهنگ تو دلم همیشه هستی دانلود اهنگ فداشم سامی بیگی دانلود اهنگ دل دیوونه سامی بیگی دانلود اهنگ تصویری سامی بیگی تو دلم همیشه هستی دانلود موزیک ویدیو فدات شم سامی بیگی متن تو دلم همیشه هستی ریمیکس اهنگ فدا شم سامی بیگی دانلود موزیک فدات شم سامی بیگی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو