loading...

دانلود موزیک درخواستی

      دانلود اهنگ خونه بعده تو واسه من زندونه نیستی این روزا تو چشام بارونه همه چی بی تو دلگیره نگو این کاره تقدیره ندونستی تو این خونه  یه نفر بی تو میمیره چرا حالا باهام سردی

حسین بازدید : 191 یکشنبه 11 فروردین 1398

 

 

 

دانلود اهنگ خونه بعده تو واسه من زندونه
نیستی این روزا تو چشام بارونه
همه چی بی تو دلگیره
نگو این کاره تقدیره
ندونستی تو این خونه 
یه نفر بی تو میمیره
چرا حالا باهام سردی
حالا که عاشقم کردی
من هنوزم دوست دارم
ازت میخوام که برگردی
نگیر از من نفس هاتو😔
فقط آروم میشم با تو🥀

 

http://nakaman1.ir

 

 

نیستی این روزا تو چشام بارونه

همه چی بی تو دلگیره

نگو این کار تقدیره

ندوستی تو این خونه

یه نفر بی تو میمیره

چرا حالا باهام سردی

حالا که عاشقم کردی

من هنوزم دوست دارم

ازت میخوام که برگردی

آهنگ بعد از تو از مصطفی نوروزی

نگیر از من نفس هاتو فقط آروم میشم با تو

واسه من سخته دل کندن آره من بی تو نابودم

منی که عاشقت بودم من دیوونه رو نشکن

آهنگ بعد از تو از مصطفی نوروزی

ازت دست برنمیدارم

آخه خیلی دوست دارم

من از تو اون روزای سرد

یه دنیا عشق طلبکارم

تو رو یک عمره میشناسم

تو بودی عشق و احساسم

نه رسم عاشقش این نیس

بمون که رو تو حساسم

 

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود آهنگ بیکلام خونه بعده تو واسه من زندونه Download Music دانلود آهنگ جدید خونه بعده تو واسه من زندونه کد آهنگ پیشواز ایرانسل خونه بعده تو واسه من زندونه متن آهنگ متن آهنگ خونه بعده تو واسه من زندونه کد آهنگ پیشواز همراه اول خونه بعده تو واسه من زندونه دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ خونه بعده تو واسه من زندونه با کیفیت 320 خونه بعده تو واسه من زندونه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو