loading...

دانلود موزیک درخواستی

  دانلود اهنگ پشیمونم که یک عمری پای همه چیت وایستادم دانلود آهنگ پشیمونم که یک عمری برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید متن آهنگ اختصاصی : پشیمونم که یک عمری پای همه چیت وایستادم

حسین بازدید : 19 دوشنبه 05 اسفند 1398

 

دانلود اهنگ پشیمونم که یک عمری پای همه چیت وایستادم

دانلود آهنگ پشیمونم که یک عمری

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ اختصاصی :

پشیمونم که یک عمری پای همه چیت وایستادم

نصیب من فقط دوری من که جونمو میدادم

چه خیری دیدم از تو دنیایی که برام ساختی

 

روزای خوبی داشتیمو اما تو بازی رو باختی

برو هرجایی که میری الهی که غم نگیری

اما یادت باشه گلم یه روزی پاشو میخوری

 

لينک دانلود مستقيم

حجم:3.13مگابايت

 

 

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ پشیمونم که یک عمری پای همه چیت وایستادم پشیمونم که یک عمری پای همه چیت وایستادم آهنگ پشیمونم که یک عمری پای همه چیت وایستادم دانلود پشیمونم که یک عمری پای همه چیت وایستادم دانلود آهنگ پشیمونم که یک عمری دانلود اهنگ پشیمونم که یک عمری پای همه چیت وایسادم پشیمونم که یک عمری پای همه چیت وایسادم نصیب من فقط دوری من که جونمو میدادم آهنگ نصیب من فقط دوری من که جونمو میدادم دانلود آهنگ چه خیری دیدم از تو دنیایی که برام ساختی آهنگ چه خیری دیدم از تو دنیایی که برام ساختی دانلود آهنگ روزای خوبی داشتیمو اما تو بازی رو باختی آهنگ روزای خوبی داشتیمو اما تو بازی رو باختی دانلود آهنگ برو هرجایی که میری الهی که غم نگیری آهنگ برو هرجایی که میری الهی که غم نگیری آهنگ اما یادت باشه گلم یه روزی پاشو میخوری دانلود آهنگ اما یادت باشه گلم یه روزی پاشو میخوری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو