loading...

دانلود موزیک درخواستی

خدانگهدار عزیزماما نمیشه باورمتوی چشام نگاه نکناین لحظه های آخرمآخه چطور دلم بیادچشماتو گریون ببینممیرم ولی این و بدونچشم انتظارت میشینممیرم ولی گریه نکننذار از عشقت بمیرماگر توو اوج بی کسیبا عکست آرو

حسین بازدید : 45 شنبه 24 فروردین 1398


خدانگهدار عزیزم

اما نمیشه باورم

توی چشام نگاه نکناین لحظه های آخرم

آخه چطور دلم بیاد

چشماتو گریون ببینم

میرم ولی این و بدون

چشم انتظارت میشینم



میرم ولی گریه نکن

نذار از عشقت بمیرم

اگر توو اوج بی کسی

با عکست آروم بگیرم

میرم ولی بدون یکی

خیلی تو رو دوست داره

یکی که از دوریه تو

سر به بیابون میزنه

خدانگهدار عزیزم

.

.

.

ادامه مطلب


خدانگهدار عزیزم

خدانگهدار

خدانگهدار

خدانگهدار عزیزم

دارم میرم از این دیار

اینجا کسی منو نخواست

تو هم منو تنها بذار

اینجا غریب بودم

ولی هیچکی نپرسید از کجام

مسافرم باید برم

گریه نکن خدا نخواست

دوسم نداشتی اما من

عادت کردم به بودنت

غریب بودم نا مردما

تو رو ازم ربودنت

میرم ولی اینو بدون

فقط تویی دلیل بودنم

مهمون نوازی کردنت

میرم ولی گریه نکن

نذار از عشقت بمیرم

اگر توو اوج بی کسی

با عکست آروم بگیرم

میرم ولی بدون یکی

خیلی تو رو دوست داره

یکی که از دوریه تو

سر به بیابون میزنه

خدانگهدار عزیزم







برچسب ها دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ بیکلام خدانگهدار عزیزماما نمیشه باورم دانلود آهنگ جدید خدانگهدار عزیزماما نمیشه باورم خدانگهدار عزیزماما نمیشه باورم متن آهنگ خدانگهدار عزیزماما نمیشه باورم کد آهنگ پیشواز همراه اول خدانگهدار عزیزماما نمیشه باورم دانلود آهنگ خدانگهدار عزیزماما نمیشه باورم با کیفیت 320 دانلود آهنگ متن آهنگ Download Music کد آهنگ پیشواز ایرانسل خدانگهدار عزیزماما نمیشه باورم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو