loading...

دانلود موزیک درخواستی

  دوباره بارون میزنه اسم تو میاد رو لبام نگاه من به آسمون من از خدا تورو میخوام😔😔 دوباره بارون میزنه🥀 خاطره هام تازه میشه🥀 احساس تنهایی من بازم بی اندازه میشه نیستی دل من تنگه💔💔💔 قلبم بی ت

حسین بازدید : 49 یکشنبه 19 خرداد 1398

 

دوباره بارون میزنه اسم تو میاد رو لبام

نگاه من به آسمون من از خدا تورو میخوام😔😔

دوباره بارون میزنه🥀

خاطره هام تازه میشه🥀

احساس تنهایی من بازم بی اندازه میشه

نیستی دل من تنگه💔💔💔

قلبم بی تو داغونه💔💔💔💔

یادت پیشمه اما دستات تو دست اونه

 

دوباره بارون میزنه اسم تو میاد رو لبام

نگاه من به آسمون من از خدا تورو میخوام😔😔

دوباره بارون میزنه🥀

خاطره هام تازه میشه🥀

احساس تنهایی من بازم بی اندازه میشه

نیستی دل من تنگه💔💔💔

قلبم بی تو داغونه💔💔💔💔

یادت پیشمه اما دستات تو دست اونه







برچسب ها دانلود ریمیکس دوباره بارون میزنه اسم تو میاد رو لبام دانلود آهنگ دوباره بارون میزنه اسم تو میاد رو لبام با کیفیت 320 دانلود آهنگ بیکلام دوباره بارون میزنه اسم تو میاد رو لبام دانلود آهنگ جدید دوباره بارون میزنه اسم تو میاد رو لبام متن آهنگ دوباره بارون میزنه اسم تو میاد رو لبام کد آهنگ پیشواز ایرانسل دوباره بارون میزنه اسم تو میاد رو لبام دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود لینک مستقیم آهنگ دوباره بارون میزنه اسم تو میاد رو لبام کد آهنگ پیشواز همراه اول دوباره بارون میزنه اسم تو میاد رو لبام دوباره بارون میزنه اسم تو میاد رو لبام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو