loading...

دانلود موزیک درخواستی

  Download Music,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید فلک داد فلک از دست تو صد داد و بیداد,کد آهنگ پیشواز همراه اول فلک داد فلک از دست تو صد داد و بیداد ,دانلود آهنگ بیکلام فلک داد فلک از دست تو صد داد

حسین بازدید : 69 جمعه 10 خرداد 1398

 

Download Music,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید فلک داد فلک از دست تو صد داد و بیداد,کد آهنگ پیشواز همراه اول فلک داد فلک از دست تو صد داد و بیداد ,دانلود آهنگ بیکلام فلک داد فلک از دست تو صد داد و بیداد,متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل فلک داد فلک از دست تو صد داد و بیداد ,فلک داد فلک از دست تو صد داد و بیداد,دانلود آهنگ فلک داد فلک از دست تو صد داد و بیداد با کیفیت 320,متن آهنگ فلک داد فلک از دست تو صد داد و بیداد ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,

فلک داد و فلک داد و

دانلود آهنگ فلک داد فلک از دست تو صد داد و بیداد

چرا یارُم با این دل راه نمیاد

دلی که جز اون هیشکیو نمیخواد

دلم دیوانه بود دیوانه تر شد
دلم ویرانه بود ویرانه تر شد
دلم بی خانه بود تو خانه داری
با اینکه دل به یک دیوانه دادی
دلم دیوانه تر شد دلم ویرانه تر شد
تو رفتی و نگاهم بی تو تر شد
فلک با من فلک با من جفا کرد
تو رو از من گرفت با من چه ها کرد
فلک با من فلک با من جفا کرد
تو رو از من گرفت با من چه ها کرد
فلک داد و فلک دادو فلک داد
فلک از دست تو صد داد و بیداد
چرا یارم با این دل راه نمیاد
دلی جز تو هیچکیو نمیخواد
دلی جز تو هیچکیو نمیخواد
فلک با من فلک با من جفا کرد
تو رو از من گرفت با من چه ها کرد
فلک با من فلک با من جفا کرد
تو رو از من گرفت با من چه ها کرد

http://www.relaxcenter.ir/

دانلود

 







برچسب ها Download Music دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید فلک داد فلک از دست تو صد داد و بیداد کد آهنگ پیشواز همراه اول فلک داد فلک از دست تو صد داد و بیداد دانلود آهنگ بیکلام فلک داد فلک از دست تو صد داد و بیداد متن آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل فلک داد فلک از دست تو صد داد و بیداد فلک داد فلک از دست تو صد داد و بیداد دانلود آهنگ فلک داد فلک از دست تو صد داد و بیداد با کیفیت 320 متن آهنگ فلک داد فلک از دست تو صد داد و بیداد دانلود آهنگ جدید ایرانی فلک داد و فلک داد و دانلود آهنگ فلک داد فلک از دست تو صد داد و بیداد چرا یارُم با این دل راه نمیاد دلی که جز اون هیشکیو نمیخواد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو