loading...

دانلود موزیک درخواستی

مرا ببوس مرا ببوسبرای آخرین بارتو را خدا نگه دار که می روم به سوی سرنوشت بهار ما گذشته گذشته ها گذشته منم به جستجوی سر نوشت   در میان کوهها آن پیمان با قایقران ها گذشته از جان باید بگذشته

حسین بازدید : 79 یکشنبه 29 اردیبهشت 1398

مرا ببوس مرا ببوسبرای آخرین بارتو را خدا نگه دار

که می روم به سوی سرنوشت

بهار ما گذشته

گذشته ها گذشته

منم به جستجوی سر نوشت

 

در میان کوهها آن پیمان با قایقران ها

گذشته از جان باید بگذشته ر طوفان

به نیمه شب ها دارم با یارم پیمان ها

 

که بر فروزم آتش ها بر کوهستان ها, آه

شب سیاه سفر کنم

ز پیر راه ,گذر کنم

نگه کن ای گل من

سرشک غم به دامن

برای من ملادم

 

مرا ببوس, مرا ببوس

برای آخرین بار

تو را خدا نگه دار

که می روم به سوی سر نوشت

بهار ما گذشته

گذشته ها گذشته

منم به سوی سرنوشت

 

دختر زیبا

امشب بر تو مهمانم

در پیش تو می مانم

تا لب بگذاری بر لب من

دختر زیبا

از برق نگاه تو

اشک بی گناه تو

روشن سازد یک امشب من

 

 

http://mahve.blogfa.com/post/52







برچسب ها دانلود آهنگ مرا ببوس مرا ببوس برای آخرین بار تو را خدا نگه دار با کیفیت 320 Download Music دانلود آهنگ بیکلام مرا ببوس مرا ببوس برای آخرین بار تو را خدا نگه دار دانلود آهنگ متن آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل مرا ببوس مرا ببوس برای آخرین بار تو را خدا نگه دار دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید مرا ببوس مرا ببوس برای آخرین بار تو را خدا نگه دار متن آهنگ مرا ببوس مرا ببوس برای آخرین بار تو را خدا نگه دار کد آهنگ پیشواز همراه اول مرا ببوس مرا ببوس برای آخرین بار تو را خدا نگه دار مرا ببوس مرا ببوس برای آخرین بار تو را خدا نگه دار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو