loading...

دانلود موزیک درخواستی

  دیدی که رسوا شد دلم غرق تمنا شد دلم دیدی که من با این دل بی آرزو عاشق شدم با آن همه آزادگی بر زلف او عاشق شدم ای وای اگر صیاد من غافل شود از یاد من قدرم نداند فریاد اگر از کوی خود وز رشته

حسین بازدید : 89 یکشنبه 29 اردیبهشت 1398

 

دیدی که رسوا شد دلم غرق تمنا شد دلم

دیدی که من با این دل بی آرزو عاشق شدم

با آن همه آزادگی بر زلف او عاشق شدم

ای وای اگر صیاد من غافل شود از یاد من قدرم نداند

فریاد اگر از کوی خود وز رشته گیسوی خود بازم رهاند

 در پیش بی دردان چرا فریاد بی حاصل کنم

گر شکوه ای دارم زدل با یار صاحب دل کنم

 وای ز دردی که درمان ندارد فتادم به راهی که پایان ندارد

 

 

 شنیدم بوی او مستانه رفتم سوی

 او تا چون غبار کوی او در کوی ما منزل کند

 وای ز دردی که درمان ندارد فتادم به راهی که پایان ندارد

 دیدی که رسوا شد دلم غرق تمنا شد دلم

دیدی که در گرداب غم از فتنه ی گردون رهی

 افتادم و سرگشته چون امواج دریا شد دلم

     نام ترانه : برگ خزان                            خواننده : مرضیه

به رهی دیدم برگ خزان پژمرده ز بیداد زمان کز شاخه جدا بود

چو زگلشن رو کرده نهان در ره گذرش باد خزان چون پیک بلا بود

ای برگ ستمدیده پائیزی آخر تو زگلشن ز چه بگریزی

روزی تو هم آغوش گلی بودی دلداده و مدهوش گلی بودی

ای عاشق شیدا دلداده رسوا گویمت چرا فسرده ام

در گل نه صفائی در خود نه وفائی جز ستم ز دل نبرده ام

آه بار غمت را در دل نشاندم در ره او من جان بفشانم

تا شود نو گل گلشن دیده شود رفت آن گل من از دست

با خار و خسی پیوست

من ماندم و صد خار ستم چون پیکر بی جان

 

 

 

 

 

http://mahve.blogfa.com/post/52







برچسب ها Download Music دانلود آهنگ متن آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول دیدی که رسوا شد دلم غرق تمنا شد دلم کد آهنگ پیشواز ایرانسل دیدی که رسوا شد دلم غرق تمنا شد دلم دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ بیکلام دیدی که رسوا شد دلم غرق تمنا شد دلم دانلود آهنگ دیدی که رسوا شد دلم غرق تمنا شد دلم با کیفیت 320 متن آهنگ دیدی که رسوا شد دلم غرق تمنا شد دلم دانلود آهنگ جدید دیدی که رسوا شد دلم غرق تمنا شد دلم دیدی که رسوا شد دلم غرق تمنا شد دلم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو