loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    ,    دانلود اهنگ دلت بامن هماهنگه,    دانلود آهنگ دلت با من هماهنگه ریمیکس,    دانلود آهنگ هماهنگه سامی بیگی 320,    دان

حسین بازدید : 101 چهارشنبه 01 خرداد 1398


,   
,    دانلود اهنگ دلت بامن هماهنگه
,    دانلود آهنگ دلت با من هماهنگه ریمیکس
,    دانلود آهنگ هماهنگه سامی بیگی 320
,    دانلود اهنگ هماهنگه از سامی بیگی با لینک مستقیم
,    دانلود آهنگ سامی بیگی دلت با من هماهنگه
,    دانلود ریمیکس بندری دلت با من هماهنگه
,    اهنگ دلت با من هماهنگه اپارات
,    دانلود آهنگ سامی بیگی دلت بامن هماهنگ
,    دانلود موزیک ویدیو هماهنگه سامی بیگی با کیفیت full hd

,   

 

 

♫♫♫

دلت با من هماهنگه

نگاه تو تو چشمامه

تنت با من می رقصه

همون حسی که می خوامه

تو این دنیا واسه شب هام

جز آغوشت پناهی نیست

با این حالی که من دارم

جز اینجا دیگه جایی نیست

همینجا با تو میمونم

همینجا که هوا خوبه

نفس تو سینه میگیره

دلم واسه تو میکوبه

من یه دیوونم وقتشه عاقل شم

تو ته خوبی حق بده عاشق شم

عمرمو گشتم تا که تو پیدا شی

هیچی نمیفهمم فقط میخوام باشی

 

 

https://www.texahang.org

 








برچسب ها دانلود اهنگ دلت بامن هماهنگه دانلود آهنگ دلت با من هماهنگه ریمیکس دانلود آهنگ هماهنگه سامی بیگی 320 دانلود اهنگ هماهنگه از سامی بیگی با لینک مستقیم دانلود آهنگ سامی بیگی دلت با من هماهنگه دانلود ریمیکس بندری دلت با من هماهنگه اهنگ دلت با من هماهنگه اپارات دانلود آهنگ سامی بیگی دلت بامن هماهنگ دانلود موزیک ویدیو هماهنگه سامی بیگی با کیفیت full hd
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو