loading...

دانلود موزیک درخواستی

❤آهای همه ی قرارم❤کیو جز تو دارمتو اومدی تو زندگیمشدی دار و ندارم❤غمم نیست دیگه با تو نه هیشکی دیگه جاتو نه نمیگیره تو قلبم❤دردونه قلبم با تو با تو من غرق حال خوبم دوست دارم آهای عزیزتر از جونممیلرزه

حسین بازدید : 143 جمعه 03 خرداد 1398

❤آهای همه ی قرارم❤
کیو جز تو دارم
تو اومدی تو زندگیم
شدی دار و ندارم
❤غمم نیست دیگه با تو نه هیشکی دیگه جاتو نه نمیگیره تو قلبم❤
دردونه قلبم با تو با تو من غرق حال خوبم دوست دارم آهای عزیزتر از جونم
میلرزه دلم تا اینکه میام بگم من همونم که یک دل نه صد دل عاشقتم
❤عاشقونه عاشقونه خیلی شیک و بی بهونه حاضری دلتو بدی به دل یه آدم دیوونه❤


مثل من من که برات مردم دم خودم گرم که زدم دلتو بردم
عاشقونه عاشقونه خیلی شیک و بی بهونه حاضری دلتو بدی به دل یه آدم دیوونه
❤مثل من من که برات مردم دم خودم گرم که زدم دلتو بردم❤
قلبتو بسپار به من آخه عاشق شدن با تو یعنی غصه هاتو بدی دست بادو
شادو شیرین و فرهاد دوباره تکرار کنی دوباره پرواز کنی
❤با تو با تو من غرق حال خوبم دوست دارم آهای عزیزتر از جونم❤
میلرزه دلم تا اینکه میام بگم من همونم که یک دل نه صد دل عاشقتم
عاشقونه عاشقونه خیلی شیک و بی بهونه حاضری دلتو بدی به دل یه آدم دیوونه
❤مثل من من که برات مردم دم خودم گرم که زدم دلتو بردم❤
عاشقونه عاشقونه خیلی شیک و بی بهونه حاضری دلتو بدی به دل یه آدم دیوونه
مثل من من که برات مردم دم خودم گرم که زدم دلتو بردم

 

 

www.popmelo.ir

 







برچسب ها متن آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل آهای همه ی قرارم کیو جز تو دارم دانلود آهنگ آهای همه ی قرارم کیو جز تو دارم با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید آهای همه ی قرارم کیو جز تو دارم دانلود آهنگ بیکلام آهای همه ی قرارم کیو جز تو دارم دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ آهای همه ی قرارم کیو جز تو دارم Download Music کد آهنگ پیشواز همراه اول آهای همه ی قرارم کیو جز تو دارم دانلود آهنگ آهای همه ی قرارم کیو جز تو دارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو