loading...

دانلود موزیک درخواستی

Download Music,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول دریا از آرش دلفان ,دانلود آهنگ دریا از آرش دلفان با کیفیت 320,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید دریا از آرش دلفان,دریا از آرش دلفان,کد آهنگ پیشواز ایرانسل د

حسین بازدید : 60 جمعه 10 خرداد 1398

Download Music,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول دریا از آرش دلفان ,دانلود آهنگ دریا از آرش دلفان با کیفیت 320,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید دریا از آرش دلفان,دریا از آرش دلفان,کد آهنگ پیشواز ایرانسل دریا از آرش دلفان ,متن آهنگ دریا از آرش دلفان ,دانلود آهنگ بیکلام دریا از آرش دلفان,دانلود آهنگ جدید ایرانی,

یادت بیاد وقتی کنارت
سینمو میسپردم دست خورشید
هنوزم حس گرم بودنت رو
میشه از لابه لای قصه فهمید
ببین دریا هنوزم،خاطرش هست
موهاشو شونه میکردیم دوتایی
حالا این جامو میبینم دیگه نیست
کف دستای ساحل رد پایی
کف دستای ساحل رد پایی

اینروزا وقتی دلم دتنگ میشه میگیره
میرم لب ساحل تو ماسه میگردم
دیگه رد پامونو موجا برده
ای وای که من با عشقمون چه کردم
دیگه بهونه ای نیست واسه موندن
دشمنا خاطره امونو سوزوندن
اگه حرفی مونده باشه واسه گفتن
مهر سکوت رو لبامون نشوندن

 

♫♫♫♫♫♫

 

♫♫♫♫♫♫

اونروزا که خوش بودیم دوتامون
رو ساحل اشکای حسرت میریختم
چرا جدایی شد،سهم دل ما
الهی اونکه دستامونو دور کرد
نور فانوس عشقمونو کور کرد
یه روزی جونشو دریا بگیره
تو آغوش همون دریا بمیره
تو آغوش همون دریا بمیره

اینروزا وقتی دلم دتنگ میشه میگیره
میرم لب ساحل تو ماسه میگردم
دیگه رد پامونو موجا برده
ای وای که من با عشقمون چه کردم
دیگه بهونه ای نیست واسه موندن
دشمنا خاطره امونو سوزوندن
اگه حرفی مونده باشه واسه گفتن
مهر سکوت رو لبامون نشوندن

 

msbmusic.ir

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها Download Music دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول دریا از آرش دلفان دانلود آهنگ دریا از آرش دلفان با کیفیت 320 متن آهنگ دانلود آهنگ جدید دریا از آرش دلفان دریا از آرش دلفان کد آهنگ پیشواز ایرانسل دریا از آرش دلفان متن آهنگ دریا از آرش دلفان دانلود آهنگ بیکلام دریا از آرش دلفان دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو