loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود اهنگ وقتی نباشی غم توی قلبم میشینه,    دانلود اهنگ میگیره نفسهام وقتی که باتو تنهام,    دانلود آهنگ وقتی نباشی احمد سلو,    دانل

حسین بازدید : 93 دوشنبه 27 اسفند 1397


,    دانلود اهنگ وقتی نباشی غم توی قلبم میشینه
,    دانلود اهنگ میگیره نفسهام وقتی که باتو تنهام
,    دانلود آهنگ وقتی نباشی احمد سلو
,    دانلود اهنگ وقتی از تنهایی مردم احمد سلو
,    کلیپ تنهایی سخته تمام لحظه های من سردن
,    دانلود آهنگ احمد سلو میمیرم
,    دانلود آهنگ احمدرضا شهریاری ترس
,    دانلود آهنگ تنهایی مردم تمام دلخوشی من برگرد
,    احمدرضا شهریاری برگرد

 

وقتی نباشی غم تویه قلبم میشینه

غبار حسرت راه گلومو میگیره

وقتی نباشی این دل خسته میگیره

آروم نداره دلهره داره و بی تو میمیره

تنهایی سخته تمام لحظه های من سردن تنهایی مردم تمام دلخوشیه من برگرد

تنهایی بسه دیگه نفس نمونده تو سینه بی تو نمیتونم نذار غمت به قلبم بشینه

تنهایی سخته تمام لحظه های من سردن

تنهایی مردم تمام دلخوشیه من برگرد

تنهایی بسه دیگه نفس نمونده تو سینه

بی تو نمیتونم نذار غمت به قلبم بشینه

شعر آهنگ جدید احمد سلو وقتی نباشی

وقتی نباشی غم تویه قلبم میشینه غبار حسرت راه گلومو میگیره

وقتی نباشی این دل خسته میگیره آروم نداره دلهره داره و بی تو میمیره

تنهایی سخته تمام لحظه های من سردن

تنهایی مردم تمام دلخوشیه من برگرد

تنهایی بسه دیگه نفس نمونده تو سینه

بی تو نمیتونم نذار غمت به قلبم بشینه

http://www.jenabmusic.com

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )







برچسب ها دانلود اهنگ وقتی نباشی غم توی قلبم میشینه دانلود اهنگ میگیره نفسهام وقتی که باتو تنهام دانلود آهنگ وقتی نباشی احمد سلو دانلود اهنگ وقتی از تنهایی مردم احمد سلو کلیپ تنهایی سخته تمام لحظه های من سردن دانلود آهنگ احمد سلو میمیرم دانلود آهنگ احمدرضا شهریاری ترس دانلود آهنگ تنهایی مردم تمام دلخوشی من برگرد احمدرضا شهریاری برگرد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو