loading...

دانلود موزیک درخواستی

    دانلود آهنگ اگه به تو نمیرسم این دیگه قسمت منه با کیفیت 320,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ بیکلام اگه به تو نمیرسم این دیگه قسمت منه,اگه به تو نمیرسم این دیگه قسمت منه,دا

حسین بازدید : 93 دوشنبه 13 خرداد 1398

 

 

دانلود آهنگ اگه به تو نمیرسم این دیگه قسمت منه با کیفیت 320,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ بیکلام اگه به تو نمیرسم این دیگه قسمت منه,اگه به تو نمیرسم این دیگه قسمت منه,دانلود آهنگ جدید اگه به تو نمیرسم این دیگه قسمت منه,کد آهنگ پیشواز ایرانسل اگه به تو نمیرسم این دیگه قسمت منه ,دانلود آهنگ,Download Music,متن آهنگ اگه به تو نمیرسم این دیگه قسمت منه ,کد آهنگ پیشواز همراه اول اگه به تو نمیرسم این دیگه قسمت منه ,

دانلود آهنگ اگه به تو نمیرسم این دیگه قسمت منه

 نخواستم اینجوری بشه این از بخت منه قده یه دنیا غم دارم اگه نبینم یروز چطور دلت اومد بری...

 

 

اگه به تو نمیرسم این دیگه قسمت منه
نخواستم اینجوری بشه این از بخت بد منه
قدر یه دنیا غم دارم اگه نبینمت یه روز
چطور دلت اومد بری عاشق چشماتم هنوز
فکر نمی کردم که یه روز اینجوری تحقیر بشم
به جرم دوست داشتن تو اینجوری تنبیه بشم
قدر یه دنیا غم دارم اگه نبینمت یه روز
چطور دلت اومد بری عاشق چشماتم هنوز


دار و ندارمو میدم ولی چشماتو نبند
دار و ندار من تویی به گریه های من نخند
از همه دنیا من فقط دلخوش تو بودم ولی
دلخوشی تو نبودم دوستم نداشتی یه کمی
اگه به تو نمیرسم این دیگه قسمت منه
نخواستم اینجوری بشه این از بخت بد منه
اگه به تو نمیرسم این دیگه قسمت منه
نخواستم اینجوری بشه این از بخت بد منه
قدر یه دنیا غم دارم اگه نبینمت یه روز
چطور دلت اومد بری عاشق چشماتم هنوز
فکر نمی کردم که یه روز اینجوری تحقیر بشم
به جرم دوست داشتن تو اینجوری تنبیه بشم
قدر یه دنیا غم دارم اگه نبینمت یه روز
چطور دلت اومد بری عاشق چشماتم هنوز

https://naslemusic.com/

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ اگه به تو نمیرسم این دیگه قسمت منه با کیفیت 320 متن آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ بیکلام اگه به تو نمیرسم این دیگه قسمت منه اگه به تو نمیرسم این دیگه قسمت منه دانلود آهنگ جدید اگه به تو نمیرسم این دیگه قسمت منه کد آهنگ پیشواز ایرانسل اگه به تو نمیرسم این دیگه قسمت منه دانلود آهنگ Download Music متن آهنگ اگه به تو نمیرسم این دیگه قسمت منه کد آهنگ پیشواز همراه اول اگه به تو نمیرسم این دیگه قسمت منه دانلود آهنگ اگه به تو نمیرسم این دیگه قسمت منه نخواستم اینجوری بشه این از بخت منه قده یه دنیا غم دارم اگه نبینم یروز چطور دلت اومد بری...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو