loading...

دانلود موزیک درخواستی

شهر خاموشه جز منه دیوونه کی بیداره کاش امشب فکر تو دست از سرم برداره مردم که بس که ریختم دردمو تو قلبی که عشقش ازش بیزاره من بیچاره درگیرم من هنوزم با خودم درگیرم دلگیرم بی تو حتی از خودم دلگیر

حسین بازدید : 19 شنبه 16 فروردین 1399


شهر خاموشه جز منه دیوونه کی بیداره
کاش امشب فکر تو دست از سرم برداره
مردم که بس که ریختم دردمو تو قلبی که
عشقش ازش بیزاره من بیچاره
درگیرم من هنوزم با خودم درگیرم
دلگیرم بی تو حتی از خودم دلگیرم
آخرش از دست تو تنها تو این شهر شلوغ میمیرم آره میمیرم
بعد تو من شدم تنهاترین آدم شهر
شدم با خودم غریبه با همه قهر دیوونه میشم من آخر سر
بعد تو من شدم تنهاترین آدم شهر

شدم با خودم غریبه با همه قهر دیوونه میشم من آخر سر


قلب من بگو واسه تو چی کم گذاشت
تهش واسه دل من چی داشت نری بگی دوسم نداشت
رفتی و ندیدی بعد تو من چمه گفتی برات دوری لازمه
دیگه میترسم من از همه این حال منه
بعد تو من شدم تنهاترین آدم شهر
شدم با خودم غریبه با همه قهر دیوونه میشم من آخر سر
بعد تو من شدم تنهاترین آدم شهر
شدم با خودم غریبه با همه قهر دیوونه میشم من آخر سر







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو