loading...

دانلود موزیک درخواستی

متن آهنگ تعصب مسعود روح نیکانLyrics Music Masood Roohnikan Taassobمتن آهنگ تعصب مسعود روح نیکانترانه و شعر آهنگ تعصب مسعود روح نیکانمن قلقاتو بلدم رو راست دروغاتو بلدموقتی موهات مثله تهران پر گره ست خ

حسین بازدید : 83 چهارشنبه 15 خرداد 1398




متن آهنگ تعصب مسعود روح نیکان

Lyrics Music Masood Roohnikan Taassob

متن آهنگ تعصب مسعود روح نیکان

ترانه و شعر آهنگ تعصب مسعود روح نیکان

من قلقاتو بلدم رو راست دروغاتو بلدم
وقتی موهات مثله تهران پر گره ست خیابون شلوغاتو بلدم
دوست دارم بی حساب چون قانونای ریاضی با تو غلطن


خوب تو چشام زل بزن هر جا گریه م گرفت پل بزن
کم به دروازه خالیه تیمِ از هم پاشیده ی من گل بزن
چرا هر دفعه میخوام بیام سمتت جلو پام پره از قلوه سنگ

چون تو نمیخواستی من باشم اونی که همه جا همراهته چون خوب میدونی که
من تعصب داشتم رو تو یه جوری که سرِ تو با همه دعوا کردم

چون تو میدونستی من واقعا دیوونه م و همه چیزو راجع به تو میدونم
تو نتونستی عوض شی من میتونم دیگه دنباله تو نمیگردم

تکست آهنگ تعصب مسعود روح نیکان

توو همه حالی کی پشتتو خالی کردم آخه کاری که من کردم واست
خدایی تا صد ساله دیگه هم هیشکی نمیتونه
جوری که من قدرِ تو رو میدونستم هیشکی دیگه جز من نمیدونه

چون تو نمیخواستی من باشم اونی که همه جا همراهته چون خوب میدونی که
من تعصب داشتم رو تو یه جوری که سرِ تو با همه دعوا کردم

چون تو میدونستی من واقعا دیوونه م و همه چیزو راجع به تو میدونم
تو نتونستی عوض شی من میتونم دیگه دنباله تو نمیگردم



https://www.faratext.com/







برچسب ها دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ دانلود آهنگ تعصب مسعود روح نیکان با کیفیت 320 Download Music دانلود آهنگ بیکلام تعصب مسعود روح نیکان دانلود آهنگ جدید تعصب مسعود روح نیکان کد آهنگ پیشواز ایرانسل تعصب مسعود روح نیکان کد آهنگ پیشواز همراه اول تعصب مسعود روح نیکان تعصب مسعود روح نیکان متن آهنگ متن آهنگ تعصب مسعود روح نیکان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو