loading...

دانلود موزیک درخواستی

  کد آهنگ پیشواز ایرانسل هرچی کشیدم کافیه رفت دور من تلافیه ,دانلود آهنگ بیکلام هرچی کشیدم کافیه رفت دور من تلافیه ,هرچی کشیدم کافیه رفت دور من تلافیه ,دانلود آهنگ جدید هرچی کشیدم کافیه رفت دور

حسین بازدید : 209 جمعه 17 خرداد 1398

 

کد آهنگ پیشواز ایرانسل هرچی کشیدم کافیه رفت دور من تلافیه ,دانلود آهنگ بیکلام هرچی کشیدم کافیه رفت دور من تلافیه ,هرچی کشیدم کافیه رفت دور من تلافیه ,دانلود آهنگ جدید هرچی کشیدم کافیه رفت دور من تلافیه ,متن آهنگ هرچی کشیدم کافیه رفت دور من تلافیه , Music,کد آهنگ پیشواز همراه اول هرچی کشیدم کافیه رفت دور من تلافیه ,دانلود آهنگ,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ هرچی کشیدم کافیه رفت دور من تلافیه با کیفیت 320,

دانلود آهنگ هرچی کشیدم کافیهرفت دور من تلافیه

آخر عشق من به تو حسرته و تباهیه

دلیل رفتنه منو خودت خیلی خوب میدونی

 

 💔🥀

بد شدم تا قدرمو از این به بعد خوب بدونی😏🥀

بین ما مشکلی نبود

غرور تو باعثشه💔

هر روز باهام لج میکنی آخرش که چی بشه

شایدم تو زندگیت من یکی اضافی ام

ببین تو قلب کی دنبال جای خالی ام

 

دانلود آهنگ هرچی کشیدم کافیه رفت دور من تلافیه - بزودی

🖤🖤🥀







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل هرچی کشیدم کافیه رفت دور من تلافیه دانلود آهنگ بیکلام هرچی کشیدم کافیه رفت دور من تلافیه هرچی کشیدم کافیه رفت دور من تلافیه دانلود آهنگ جدید هرچی کشیدم کافیه رفت دور من تلافیه متن آهنگ هرچی کشیدم کافیه رفت دور من تلافیه Music کد آهنگ پیشواز همراه اول هرچی کشیدم کافیه رفت دور من تلافیه دانلود آهنگ متن آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ هرچی کشیدم کافیه رفت دور من تلافیه با کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو